//

Verbinding gaat steeds aan en uit

Verbinding gaat steeds aan en uit discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb vandaag mijn iPhone 3G geupdate naar Firmware 2.0.1 sinds ik deze Firmware heb gaat mijn WiFi de hele tijd aan en uit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-08, 01:47
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard Verbinding gaat steeds aan en uit

Hoi,

Ik heb vandaag mijn iPhone 3G geupdate naar Firmware 2.0.1 sinds ik deze Firmware heb gaat mijn Wi-Fi de hele tijd aan en uit. Ik verbind met mijn router (Woonkamer), maar er staat om en om (ongeveer om de 2 sec.) Woonkamer en dan Geen Verbinding. Ik heb al meerdere keren gehersteld en ook de iPhone in DFU gedaan zonder reservekopie, maar ik heb nog steeds geen resultaat. Ik weet echt niets meer te doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 00:26
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Deze mag dicht. Het probleem is opeens weg sinds vanavond. Hij connect weer perfect..
  #3  
Oud 15-08-08, 10:16
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Ik heb dit probleem ook, en bij mij is het niet opeens weg!!! Weet iemand een oplossing, vaak als ik dan even het wachtwoord van mijn WPA Wi-Fi veranderd verbindt hij weer, maar dan een uurtje later is het weer "Geen verbinding mogelijk met ...." Het is echt om gek van te worden:S

Fabian
  #4  
Oud 15-08-08, 15:22
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabie1 Bekijk bericht
Ik heb dit probleem ook, en bij mij is het niet opeens weg!!! Weet iemand een oplossing, vaak als ik dan even het wachtwoord van mijn WPA Wi-Fi veranderd verbindt hij weer, maar dan een uurtje later is het weer "Geen verbinding mogelijk met ...." Het is echt om gek van te worden:S

Fabian
Ik had het probleem vandaag weer en het was opgelost nadat ik de stekker van mijn router er uit en er in gedaan had
  #5  
Oud 15-08-08, 15:53
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Ja dan is bij mij ook opgelost, maar dan een uur later begint het weer:S heb ook als mijn beveiling veranderd naar wpa2 maar niks helpt...
  #6  
Oud 18-08-08, 19:59
dizzzy's schermafbeelding
dizzzy dizzzy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de zelfde ervaring bij mijn vriendin thuis, heb bij haar in de router WPA verandert naar een WEB beveiliging en het probleem was opgelost. probeer dat eens.... na het veranderen in de router wel even bij je netwerk instellingen netwerk laten vergeten.
__________________
Iphone 8gb FW2.0.2 - macpro 8 core - ibook g4 - 2x macbook - cube g4 - emac g4 - powermac g4!!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone gaat steeds uit na jailbreak michelleberg Jailbreak 3 09-02-11 23:15
Scherm gaat steeds aan in sleep stand Gerenco iPhone algemeen 18 14-01-10 16:41
Iphone gaat aan en uit David Genc iPhone algemeen 3 26-08-08 20:33
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
iPhone gaat steeds aan. jeremy14 iPhone algemeen 2 08-07-08 09:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.