//

HomePod mini verliest verbinding met het Wi-Fi netwerk

HomePod mini verliest verbinding met het Wi-Fi netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb ondertussen een half jaartje een HomePod mini waarvan ik behoorlijk tevreden ben. Ik heb alleen één vervelend probleem met dat ding. Om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-22, 17:56
kaaskaaskaas kaaskaaskaas is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2022
Berichten: 1
Standaard HomePod mini verliest verbinding met het Wi-Fi netwerk

Hoi

Ik heb ondertussen een half jaartje een HomePod mini waarvan ik behoorlijk tevreden ben. Ik heb alleen één vervelend probleem met dat ding.
Om de paar dagen verliest hij verbinding met het internet. Als ik een Siri-commando geef dan krijg ik als antwoord "Ik kan je niet helpen omdat ik geen verbinding heb met het internet, ga naar de woning-app voor meer informatie".
De HomePod is dan wél nog verbonden met mijn thuisnetwerk en ik kan er nog muziek mee afspelen via mijn iPhone, maar Siri commando's werken niet meer.

Het enige wat ik dan kan doen is de stekker uit de HomePod trekken, tien seconden wachten en daarna terug insteken. Dan doet hij het een dag of twee en daarna zijn we terug bij af.

Onlangs heb ik de HomePod helemaal verwijderd en terug toegevoegd en daarna deed hij het wat langer. Heel even dacht ik dat het opgelost was omdat hij het een hele week goed deed. Tot vandaag.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?

Al gedaan:
Router herstart.
Instellingen router nagekeken. Staan allemaal op normaal. WPA2 beveiliging.
HomePod herstart deed niks.
HomePod herstel deed het wel, maar probleem kwam terug.
HomePod van stroom af werkt ook maar tijdelijk.
iPhone 12>thuisnetwerk laten vergeten en daarna terug toevoegen, hielp ook niet.

Alvast bedankt!

Mondo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.