//

geen verbinding

geen verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb een iphone 3G hij maakt geen verbinding met het thuisnetwerk, hoewel die er wel is. verder kan ik ook niet op you tube ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-08, 17:04
maureen maureen is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard geen verbinding

hallo,

heb een iphone 3G hij maakt geen verbinding met het thuisnetwerk, hoewel die er wel is. verder kan ik ook niet op you tube en app store komen geeft hij aan dat hij daar een Wi-Fi verbinding voor nodig heeft.
Heb een draadloze router van @home. de iphone detecteert wel andere netwerken maar kan hier geen verbinding mee maken, want hiervoor is wachtwoord vereist.Verder als hij mijn thuisnetwerk vindt vraagt hij om wachtwoord dat vul ik correct in, maar geen verbinding.
ik kan wel op internet safari, maar voor de rest alleen bellen en smsen, vind het maar waardeloos het toestel. In feite moet je toch ook de andere dingen kunnnen gebruiken zonder Wi-Fi , mijn telefonnummer heeft ook geen 3g verbinding, bij mij verschijnt alllen het icoontje vierkantje met puntje.
ik heb mijn telefoon aangeschaft bij belcompany, met een abonnement.Wie wil mij helpen, heb t-mobile al diverse keren gebeld, ontzettende lange wachtttijden en helpen niet echt verder!!!

groetjes,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-08, 09:24
p.egginkmblonk p.egginkmblonk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 3
Standaard

Hi Maureen,
Ik heb precies hetzelfde probleem
Ik heb inmiddels de helpdesk gebeld van t-mobile die mij gaan terugbellen. Gewoon op je werk bellen en in de wachtstand zetten. Ze bellen tot 20.00 uur sávonds terug dus je hoeft niet getressed op je werk te bellen. Groetjes Mirjam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen verbinding giljom Wi-Fi 2 30-04-11 22:41
geen verbinding! hans407 iPhone algemeen 0 27-02-11 11:36
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Geen 3G verbinding Jos Bruining Archief 1 10-01-10 13:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.