//

Iphone en PC krijgen geen verbinding meer via Wi-fi

Iphone en PC krijgen geen verbinding meer via Wi-fi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) toen ik vanochtend wilde internetten deed m'n internet op de pc het niet meer, had ik wel vaker dus zet 'm opnieuw aan doet ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-08, 15:36
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard Iphone en PC krijgen geen verbinding meer via Wi-fi

toen ik vanochtend wilde internetten deed m'n internet op de pc het niet meer, had ik wel vaker dus zet 'm opnieuw aan doet ie het nog niet....

Toen probeerde ik het op mijn iphone, maar ik kreeg daar ookal geen verbinding zelfs als ik naast de router ging staan, er staat dan "Geen verbinding mogelijk met netwerk 'router naam'"

maar mijn moeder en broer hebben wel internet op hun PC.

ik kan op m'n iphone wel browsen via safari maar niet naar de app store etc. ik zie ook geen Wi-Fi logo maar een rondje.

Heb al internet instellingen gereset maar dat werkte niet.
Iemand die mij kan helpen?

Dankjewel!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-08, 15:40
iphoneremon iphoneremon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 27
Standaard

hallo hallo,

heb net een iphone. Nu kan ik wel via itunes via de iphone iets downloaden bv Wi-Fi spotter. laat ik hem net syncen met mijn laptop gooit hij deze eraf.......weg 2,39.
nu heb ik via itunes iets gedownload het prog. midomi.....die krijg ik niet op mijn iphone. wordt helemaal mesjogge van itunes en zo.
we kan me er even iets over vertellen of een site aangeven waar dat staat. ben je erste euro's al kwijt en geen programm.


bedankt

remon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone, vastgelopen -> automatisch in recovery -> geen beweging meer in te krijgen willumvandenhoogen Archief 3 07-07-08 14:35
Windows: Itunes kan geen verbinding krijgen met Iphone Arcon iTunes 10 26-06-08 09:28
Geen iPhone meer te krijgen !! gemmelos Archief 2 24-05-08 11:33
Kan geen verbinding krijgen met router Ed Gijsman Wi-Fi 24 29-04-08 19:43
geen verbinding meer met iphone bryan Archief 6 26-09-07 03:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.