//

WPA key word niet onthouden in fw: 2.1

WPA key word niet onthouden in fw: 2.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Elke keer als ik wil internetten op mijn Iphone 2G, vraagt ie om een WPA sleutel. Dit probleem ging onstaan nadat ik was overgestapt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-08, 23:10
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard WPA key word niet onthouden in fw: 2.1

Hi,

Elke keer als ik wil internetten op mijn Iphone 2G, vraagt ie om een WPA sleutel. Dit probleem ging onstaan nadat ik was overgestapt naar 2.x.x fw.
WPA sleutel wilt hij niet onthouden. Als het toestel op standby gaat en ik zet deze weer even aan dan moet ik weer opnieuw de WPA sleutel intikken.

Ik heb gelezen dat dit een bekende bug is in 2.02 fw, maar ik had er al last van sinds fw 2.0. Wat ik al geprobeerd heb:

* Restore naar custom firmware 2.1 van micheal.
* Netwerk instelingen gereset
* Via Bossprefs Fix User Dir Permissions geklikt

Hij blijft maar om de sleutel vragen, als de phone uit de standby mode gaat, of als ik de Wi-Fi zelf uit zet en weer aan.
Mijn iphone is unlocked met ipwn ! Kan het misschien zijn dat deze bug steeds terugkomt, omdat ik mijn backup altijd via itunes terugzet?
Iemand nog meer tips wat ik kan proberen?

Tia ~~
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
APN instelling worden niet onthouden glennvho iPhone algemeen 2 29-11-10 18:09
safari geschiedenis wordt niet onthouden? Wolfs9 iPhone algemeen 2 18-08-10 08:14
WEP wel verbinding WPA niet mbe Wi-Fi 1 07-04-10 19:24
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden!? WMone Wi-Fi 0 12-03-10 21:09
Wi-Fi WPA Key lengte frenske2002 Wi-Fi 20 20-08-08 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.