//

programmaatjes

programmaatjes discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb twee programmaatjes uit de App Shop gehaald: WiFinder en Easy Wi-Fi WiFinder (€0,79) Dit programma vind draadloze netwerken in je omgeving. Maakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-08, 10:53
berenddevries berenddevries is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 23
Standaard programmaatjes

Hi,

Ik heb twee programmaatjes uit de App Shop gehaald:
Wi-Finder en Easy Wi-Fi

Wi-Finder (€0,79)
Dit programma vind draadloze netwerken in je omgeving. Maakt er een leuke lijst van en je ziet gelijk welke open zijn. Het biedt de mogelijkheid met zo'n open netwerk verbinding te maken.
Dit lijk heel handig maar in de praktijk valt het me tegen:
Ik krijg prima lijsten maar het verbinden met de open netwerken geeft vaak een fout melding. Het lijkt er op dat Wi-Finder ook netwerken met een heel zwak signaal (dus ver weg) nog ziet maar dat je er al niet meer mee kunt connecten. Is een open netwerk krachtiger dan vraagt de iPhone bij een netwerkhandeling zelf wel of hij contact moet maken.
Beperkt leuk dus maar het is wel handig om via meerdere methoden een netwerk te kunnen vinden.

Easy Wi-Fi
Dit programma maakt het mogelijk je eigen netwerk in een database op te slaan en deze toegankelijk te maken voor vriendjes. Je moet dan wel even je netwerkpassword opslaan op de site.
Ik ben er nog niet achter waarom je dit zou willen.
Lastig is dat het lijkt alsof Easy Wi-Fi je toegang geeft tot meer netwerken en je dus gemakkelijk in het meedoen trapt.
Beperkt nuttig dus en misschien zelfs onveilig.

Iemand andere ervaringen?

Berend

Laatst gewijzigd door berenddevries; 30-10-08 om 17:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programmaatjes overzetten eline-joyce Archief 3 13-02-10 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.