//

Wi-Fi "Geen Wi-Fi" melding

Wi-Fi "Geen Wi-Fi" melding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik dan ook de Iphone. Echter is een uur geleden ineens mijn Wi-Fi op grijs gegaan en kan ik niks meer instellen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-08, 22:47
maniac maniac is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi "Geen Wi-Fi" melding

Sinds gisteren heb ik dan ook de Iphone. Echter is een uur geleden ineens mijn Wi-Fi op grijs gegaan en kan ik niks meer instellen. Ook na het resetten van de netwerksettings blijft het probleem bestaan. Tevens na de herstelprocedure vanuit iTunes nog steeds geen resultaat.

Heb Google, Iphoneclub en Apple al helemaal afgezocht, maar kan maar geen oplossing vinden voor mijn probleem.

Laatst gewijzigd door maniac; 13-12-08 om 23:30. Reden: Nog wat extra commentaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-08, 23:45
maniac maniac is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

De hele nacht heb ik de iphone uitgehad, waardoor ik vanochtend weer in het Wi-Fi menu kon komen. Maar na nogmaals de telefoon helemaal uitgehad te hebben staat er weer in het menu instellingen "geen Wi-Fi" in het grijs. Deze ochtend heb ik de iPhone hersteld naar de fabrieksinstellingen. Duurde twee uur, maar zonder resultaat helaas. In de winkel kunnen ze me niet verder helpen en willen ze hem opsturen. Maar voordat ik hem een week of twee kwijt ben wil ik het liefst kijken of het niet op een andere manier op te lossen is. Iemand een idee of dit vaker voorkomt, of het softwarematig is of dat het toch kapotte hardware is. Alvast bedankt.
  #3  
Oud 07-01-09, 10:56
gerryvelde gerryvelde is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sellingen
Berichten: 4
Standaard

Ik zit precies met het zelfde probleem, ook die van mij staat op grijs! Ben er al dagen mee bezig. Ik heb een orginele Iphone 3 G 16GB en ik heb hem al geupdate naar 2.2 en ik heb ook al fabrieksherstel gedaan maar niets helpt!!!!
Ik heb bij Wi-Fi instellingen staan N/A en hij blijt gewoon grijs!
Als ik bijvoorbeeld mijn laptop laat zoeken heb ik hier bij mij ongeveer 6 netwerken die ik kan kiezen (ff buiten de beveiligde netwerken om)maar mijn iPone ziet helemaal niets, sterker nog hij is en blijft grijs..................WIE KAN MIJ HELPEN
  #4  
Oud 07-01-09, 12:10
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

is dit spontaan ontstaan of heb je recent nieuwe software op je iphone gezet. Behalve 2.2. upgrade dan.
  #5  
Oud 07-01-09, 16:00
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Even goed zoeken op het forum jongens, er staan hier enorm veel oplossingen op voor dit bekende probleem. Bijvoorbeeld onder dit topic in de lijst. En als die allemaal niet werken ben ik bang dat ie toch opgestuurd moeten worden voor reparatie.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #6  
Oud 09-01-09, 16:03
joories joories is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 18
Standaard

hopen dat ze het kunnen maken.

Laatst gewijzigd door joories; 09-01-09 om 16:27.
  #7  
Oud 09-01-09, 20:35
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Heb je misschien al je router ff uit gedaan? Probeer ok effe 'vergeet netwerk' doen en probeer het dan...
  #8  
Oud 31-05-09, 10:38
lastfm lastfm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb hetzelfde, plotseling verscheen erg "Geen Wi-Fi" in het grijs in het menu :S
  #9  
Oud 26-06-09, 18:03
szr40 szr40 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

ja bj mij zelfde probleem ik heb 1.1.2 heb ik update gedaan 3.0 maar nu doet Wi-Fi niet helemaal wit i kkan nie meer instele:S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Constant de melding: "Geen netwerk meer" M1ch3l iPhone algemeen 25 25-07-15 16:56
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w alvani Jailbreak 15 16-08-10 00:33
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg geulwijk Odido (T-Mobile) 7 10-08-10 15:27
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.