//

Slechte youtube kwaliteit met 3G vergeleken met wifi? Oplossingen?

Slechte youtube kwaliteit met 3G vergeleken met wifi? Oplossingen? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Vandaag zat ik eens in de bus en opende toevallig youtube om een filmpje te bekijken. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-08, 11:19
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard Slechte youtube kwaliteit met 3G vergeleken met Wi-Fi? Oplossingen?

Hallo mensen,

Vandaag zat ik eens in de bus en opende toevallig youtube om een filmpje te bekijken. Tot mijn grote verbazing zag ik dat er GROTE verschillen waren in de kwaliteit van het filmpje als je het vergelijkt met Wi-Fi...
Is er een mogelijkheid om dezelfde kwaliteit van youtube Wi-Fi te krijgen via 3g snelheid? Want de snelheid van 3g moet toch wel genoeg zijn om youtube highres af te spelen?
Ik heb al truveo geprobeerd maar dat is geen alternatief, ook ben ik bij het lezen van verschillende topics de programma mxtube tegengekomen maar daar kan je alleen de video's downloaden en niet streamen.
Dus heeft er iemand een alternatief?

Thnx!

Edit

Ik heb nu mixtube gedownload! Wat een lifesaver zeg!! Maar nou had ik nog 1 vraagje. Om de filmpjes in hoge kwaliteit te bekijken moet je telkens op het blauwe rondje drukke en dan pas op stream Wi-Fi drukken. Is er nou geen mogelijkheid om GELIJK als je het filmpje aanklikt hoge kwaliteit te krijgen?

Laatst gewijzigd door Excellence; 22-12-08 om 11:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechte kwaliteit oplaadsnoer kenotte iPhone algemeen 1 09-06-10 12:01
Video: Slechte kwaliteit van video's ozonlaag Muziek, foto & video 3 05-11-09 10:49
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg Data Jailbreak 7 25-06-09 22:26
Slechte kwaliteit svenssonn Ringtones en Wallpapers 0 30-07-08 20:55
Internet abbo's vergeleken met Wi-Fi? BadSide Overige providers Nederland 8 17-01-08 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.