//

WIFI Problemen door router?!?

WIFI Problemen door router?!? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan het kloppen dat de instellingen van mijn router aangepast dienen te worden zodat mijn telefoon wel verbinding kan maken met mijn draadloos netwerk? Las ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-09, 23:11
litmanen10 litmanen10 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 33
Standaard Wi-Fi Problemen door router?!?

Kan het kloppen dat de instellingen van mijn router aangepast dienen te worden zodat mijn telefoon wel verbinding kan maken met mijn draadloos netwerk? Las dat je van WPA naar WPA2 moet switchen, maar zorgt dit er ook voor dat mijn Iphone het Wi-Fi kan vinden. Heeft iemand hier ervaring mee. Ben immer maar een leek. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-09, 13:40
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik dacht niet dat je iets aan je router hoeft te veranderen. ik heb een Linksys met gewoon WPA. Wel af en toe problemen met verbinding, maar dat schijnt specifiek met Linksys te maiken te hebben. Even router aan en uit en het probleem is verholpen.
succes
  #3  
Oud 30-07-09, 23:45
Ottoo Ottoo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb ook problemen met het inloggen. Soms werkt het zonder problemen en soms kom ik er niet in en vraagt hij hernieuwd om een wachtwoord in tevoeren. Als ik het wachtwoord van de router afhaal gaat het beter maar moet ik mij nog vaak hernieuwd aanmelden. Op het werk heb ik geen enkel probleem en altijd verbinding. Ik heb een Belkin router.
  #4  
Oud 02-08-09, 15:51
hean hean is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

heb hetzelfde probleem hij vind wel mijn thuis netwerk, maar hij kan steeds geen verbinding maken met mijn router, wel als ik mijn router helemaal openzet, dus geen sleutel. dan doet hij het wel, maar dit is voor mij ook geen optie aangezien ik in een apartementencomplex woon. iemand enig idee wat dit kan zijn, of dat hier een oplossing voor is?

mvg han
  #5  
Oud 17-08-09, 23:18
jakruijt jakruijt is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb hetzelfde probleem met een Belkin_N1 ADSL2+ Modem Router.Op andere locaties werkt de iphone perfect draadloos,binnen een paar seconden aangemeld,maar thuis,soms wel, vaak niet.Het lijkt samen te hangen met het het gebruik van meerdere draadloze apparaten die zichzelf 'uit'schakelen zoals andere telefoons met draadloos netwerk en laptops.Ook na firmware update van Belkin blijft het probleem bestaan.
weet iemand een oplossing?

met vr.gr Johan
  #6  
Oud 18-08-09, 02:13
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

veel problemen worden veroorzaakt door overhitting waardoor de antenne voor Wi-Fi niet goed werkt. bij mij hetzelfde maar geen zin om em optesturen omdat ik gebruik kan maken van 3G

probeer em maar is af te koelen dmv in de vriezer te leggen. Je zult merken dat je Wi-Fi het mss weer doet maar is maar voor even.

of de antenne is gewoon slecht
of het komt door 3.0
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router Muracatun Wi-Fi 5 20-09-11 23:34
iPad2 (was: Wi-Fi router) Playa Koopinformatie Nederland 14 21-04-11 22:13
Wi-Fi probleem met Belkin Router frenske1973 Wi-Fi 0 23-06-10 22:30
iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router? thijsrietveld Wi-Fi 0 14-08-09 23:03
Wi-Fi problemen ericb Wi-Fi 12 04-11-08 23:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.