iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi connectie onder 2.2.1 komt langzamer tot stand? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/29557-wifi-connectie-onder-2-2-1-komt-langzamer-stand.html)

defisit 02-02-09 09:35

Wi-Fi connectie onder 2.2.1 komt langzamer tot stand?
 
Ik heb m'n jailbroken en unlocked 1e generatie Iphone naar 2.2.1 gezet en kom tot de conclusie dat tov 2.2, de Wi-Fi verbdinding langzamer tot stand komt.

Is iemand anders dit ook opgevallen?

wil 02-02-09 09:45

Dat is mij ook opgevallen. Noemde het al in ander topic, dat mij opviel dat kosten internet opliepen terwijl ik alleen via Wi-Fi werk. Maar er wordt de eerste paar seconden via GPRS of 3G verbinding gemaakt en dan pas gaat het over naar Wi-Fi.
Vodafone kon zien dat er regelmatig dataverkeer via vodafone netwerk is.
Als ik 3G en Edge uitschakel kreeg ik regelmatig melding dat internetverbinding niet mogelijk is, totdat na een paar seconden de Wi-Fi verbinding er is.

bako 02-02-09 13:46

je kan natuurlijk downgraden
door een custom fw te downloaden en dan shift+herstel (of in mac alt+herstel) in itunes te doen en dan jouw custom fw te selecteren
dan kan je downgraden :)

frenske2002 15-02-09 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 251820)
je kan natuurlijk downgraden
door een custom fw te downloaden en dan shift+herstel (of in mac alt+herstel) in itunes te doen en dan jouw custom fw te selecteren
dan kan je downgraden :)

Waar kan ik versie 2.2 downloaden om die erop te zetten.

Ik heb namelijk kort na de upgrade naar 2.2.1 helemaal geen Wi-Fi connectie meer.
Wi-Fi zoekt heel kort naar verbindingen en dan is het over:confused:

Gr

Frenske:)

bako 15-02-09 13:33

hier kan je ze downloaden: https://forum.iculture.nl/f14/i...-fw-2-2-a.html

borg3 03-03-09 12:31

Frenske, Ik heb het zelfde probleen! Na de update 2.2.1 geen Wi-Fi meer! Heb je inmiddels al een oplossing?

frenske2002 03-03-09 15:08

Borg3,

Op dit moment nog niet, T-mobile wil hem opsturen naar reparatie dienst, heb ik alleen nog geen tijd/zin in gehad

Gr..

Frenske

bako 03-03-09 18:54

deze melding krijg je egt na elke update al sins 2.0.2 hoor ik steeds dat ze geen Wi-Fi meer krijgen (ik heb hier egt niet last van)


mijn 600e post :D

borg3 03-03-09 19:43

Las ergens op 't forum dat de iphone even in de vriezer moest. Niet lachen...maar ik heb het maar even geprobeerd....20 minuten in de vrieskist...en.... het werkt!
Hierna heb je inderdaad weer 10 minuten verbinding via je Wi-Fi en kun je weer snel internetten! Op 't moment dat ķe weer de normale temperatuur krijgt stopt hij er dus gewoon weer mee.
Dit kan toch niet de bedoeling van Apple zijn???
(ik heb dus niet altijd mijn vriezer bij me! )

bako 03-03-09 19:50

ik hoop dat je niet veel condens in je vriezer heb
want dan krijg je vocht in je iphone
ik zou het niet meer doen als ik jouw was
op z'n minst goed verpakt

borg3 03-03-09 20:04

Maar waarom doet ķe 't daarna weer wel???

Peter23 13-03-09 20:42

Iphone in vriezer
 
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, geupdate naar 2.2.1 en geen Wi-Fi meer!
Zeer irritant! allles, werkelijk alles geprobeerd, gedowngraded, gerestored, netwerk vergeten etc etc etc...
Niets hielp. Kwam na veel speurwerk het verhaal over de iphone in de vriezer doen op een amerikaans forum tegen en heb dat toen zelf ook maar geprobeerd, wat denk je ? Hij deed het (voor korte tijd) weer. Hopelijk komt apple binnenkort met een oplossing want ik kan me niet voorstellen dat dit probleem wat nu wel erg vaak opduikt een foutje van de gebruiker is......

borg3 14-03-09 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter23 (Bericht 266078)
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, geupdate naar 2.2.1 en geen Wi-Fi meer!
Zeer irritant! allles, werkelijk alles geprobeerd, gedowngraded, gerestored, netwerk vergeten etc etc etc...
Niets hielp. Kwam na veel speurwerk het verhaal over de iphone in de vriezer doen op een amerikaans forum tegen en heb dat toen zelf ook maar geprobeerd, wat denk je ? Hij deed het (voor korte tijd) weer. Hopelijk komt apple binnenkort met een oplossing want ik kan me niet voorstellen dat dit probleem wat nu wel erg vaak opduikt een foutje van de gebruiker is......

Helemaal mee eens!
Ik heb de zelfde ervaringen en hier ook al genoeg tijd aan gespandeerd. Ik kwam tot dezelfde conclusie. Deze fout ligt echt bij Apple!
Gewoon terug gaan en een nieuw toestel eisen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.