//

Kan WiFi niet aanzetten

Kan WiFi niet aanzetten discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn iPhone gekregen en heb alles mooi ingesteld. Echter krijg ik WiFi niet aan de praat. Ga ik naar instellingen: Wi-Fi Geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-09, 16:57
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard Kan Wi-Fi niet aanzetten

Ik heb zojuist mijn iPhone gekregen en heb alles mooi ingesteld.
Echter krijg ik Wi-Fi niet aan de praat.

Ga ik naar instellingen:
Wi-Fi Geen Wi-Fi (optie is dus ook grijs)

Ga ik naar instellingen - Algemeen - Netwerk:
Wi-Fi Geen Wi-Fi (optie is ook hier grijs)

Ik heb al bij "Stel opnieuw in" de netwerk verbindingen gereset. Helpt niets helaas.

Weet iemand raad ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-09, 17:06
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Dus hij ontvangt sowieso geen Wi-Fi netwerk op? Heb je de Wi-Fi router/modem oid. wel juist ingesteld?
__________________
I've got soul, but I'am not a soldier.
  #3  
Oud 06-02-09, 17:09
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

als hij het nu al niet doet zal ik eerst maar eens herstellen
als hij het dan niet doet dan zal ik snel terug gaan want dan krijg je een nieuwe zonder je garantie te gebruiken geloof ik
  #4  
Oud 06-02-09, 17:12
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

Ja de Router staat goed, ik zit nu met de laptop via Wi-Fi te internetten notabene...
Oooo wat irritant... heb ik hem net een dag kan ik m weer gaan opsturen voor een paar weken!!!
Is er echt niets anders aan de hand ?
  #5  
Oud 06-02-09, 17:17
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je het niet voor elkaar krijgt, direct terug naar winkel want dan krijg je direct een nieuwe mee. Als je hier te lang mee wacht gaat het inderdaad een paar weken duren.
  #6  
Oud 07-06-09, 09:36
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard Problemen met Wi-Fi /No Wi-Fi

Beste mensen,

Er is zoveel informatie te vinden over dit probleem maar ik vraag het voor de zekerheid toch nog even, voordat ik dalijk m'n iphone 3g verknal.

Sinds enkele dagen heb ik een iphone 3G overgenomen.
Het beestje is een orginele T-Mobile iphone. Het probleem is dat ik geen Wi-Fi heb. Er staat No-Wi-Fi. Ik heb al een herstel netwerkverbindingen geprobeerd maar helaas.

Ik kan wel bellen/3G/bluetooth gebruiken. Er staat een macadres bij Bluetooth, een nummer bij IMEI en een nummer bij ICCID. Bij Wi-Fi address staat N/A. Het betreft een iphone 3G met Firmware 2.2 (5G77) en modem firmware 02.30.03.

Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat ik hem moet downgraden naar 1.1.4, daarna met iLiberty jailbraiken/Wi-Fi Fix draaien. Klopt dit of zijn er inmiddels andere oplossingen ?

Mvg
Kevin
  #7  
Oud 07-06-09, 11:15
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zolang je niet inlogt op een Wi-Fi netwerk zal Wi-Fi ook niet werken. Kan je inloggen op een Wi-Fi netwerk? Je info is summier over wat je al wel en niet hebt geprobeerd.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #8  
Oud 07-06-09, 11:42
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Zolang je niet inlogt op een Wi-Fi netwerk zal Wi-Fi ook niet werken. Kan je inloggen op een Wi-Fi netwerk? Je info is summier over wat je al wel en niet hebt geprobeerd.
Mijn excuses, het was ook nog vroeg toen ik het bericht plaatste

Bij instellingen - info zie ik allerlei toestel gegevens zoals hoeveel Gb er voor video/muziek e.d. gebruikt is. Zo zie ik ook het MAC adres van bluetooth, het imei adres etc. Bij Wi-Fi staat N/A.

Als ik terug ga naar instellingen staat Wi-Fi op grijs. Het is niet mogelijk om Wi-Fi aan te schuiven.

Wat heb ik zelf geprobeerd:

* Restore via ITunes gedaan.
* Custom van Michael geinstalleerd.

Zoals je ziet heb ik nog niet veel gedaan omdat ik bang ben mijn Iphone te bricken of iets dergelijks. Telefoneren/3G/BT werken goed.

Ik heb het e.e.a gezocht op internet. Zo kwam ik ook bij sWi-Fi tegen. Voordat ik deze kan gebruiken moet ik Ibooter draaien. Volgens de wiki van het Dev Team is IBooter niet geschikt voor Firmware 2.x. Dan houdt het hier voor mij op.

Welke opties kun jij of jullie nog meer aanbieden ?

Mvg
Kevin
  #9  
Oud 07-06-09, 11:45
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Dit al geprobeerd? Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #10  
Oud 07-06-09, 12:08
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Dit al geprobeerd? Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
Bedankt voor je reactie.

Ja dit heb ik zelfs meerdere keren geprobeerd.
  #11  
Oud 07-06-09, 12:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je hebt misschien een andere 'toggle' geïnstalleerd via BossPreffs en/of SBSettings? Kijk dan eens of je daar niet Wi-Fi hebt uitgeschakeld.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #12  
Oud 07-06-09, 15:17
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Je hebt misschien een andere 'toggle' geïnstalleerd via BossPreffs en/of SBSettings? Kijk dan eens of je daar niet Wi-Fi hebt uitgeschakeld.
Bij Bosspreffs staat Wi-Fi aan.
  #13  
Oud 07-06-09, 18:24
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Misschien een raar idee. Ik zit de hele middag al te zoeken naar een oplossing. Kan het probleem aan de baseband liggen ? Downgraden naar een andere BB kan (schijnt) niet. Wellicht dat het probleem weg is als de BB geupdated wordt ? Bijv. als OS 3.0 geinstalleerd wordt ?
  #14  
Oud 04-07-09, 22:40
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Ik schop deze topic toch even omhoog aangezien er iets merkwaardigs gebeurt is.

Afgelopen donderdag had ik mijn Windows Mobile toestel weer uit de kast getrokken en deze weer een paar dagen in gebruik genomen. Mijn iPhone had ik op mijn bureau gelegd. Ik had hem aangelaten.

Vandaag pakte ik mijn iPhone weer en stopte m'n T-Mobile sim er weer in.
Bij Wi-Fi stond nu "uit". Normaal gesproken stond daar "Geen Wi-Fi".
Dus ik tipte erop en kwam in de Wi-Fi settings. Ik kon de Wi-Fi schakelaar schuiven maar hij zag geen netwerken. Ook kon ik geen netwerken toevoegen. Na een minuutje verscheen er weer "No Wi-Fi" en kon ik niet meer in de settings komen.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt ? Zo ja, opgelost ?
  #15  
Oud 11-07-09, 09:19
LoveGPS LoveGPS is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Castricum
Berichten: 17
Standaard

Apple heeft tips m.b.t. Wi-Fi problemen. Op de navolgende link van Apple support kunt u de tips nalezen en mogelijk uw voordeel mee doen.

Wi-Fi kan niet worden gebruikt met de iPhone of iPod touch omdat er geen Wi-Fi-adres wordt weergegeven voor het apparaat
  #16  
Oud 11-07-09, 10:49
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoveGPS Bekijk bericht
Apple heeft tips m.b.t. Wi-Fi problemen. Op de navolgende link van Apple support kunt u de tips nalezen en mogelijk uw voordeel mee doen.

Wi-Fi kan niet worden gebruikt met de iPhone of iPod touch omdat er geen Wi-Fi-adres wordt weergegeven voor het apparaat
Even geleden was ik bij de T-mobile shop.
Zij konden hem opsturen maar dan hadden ze wel het aankoopsbewijs nodig.
Deze heb ik niet omdat ik hem via marktplaats gekocht had.

Toen heb ik Solid-Vision benaderd en zij konden hem zonder aankoopsbewijs repareren. Het valt namelijk onder fabrieksgarantie.
Ook heeft Solid-Vision aangegeven dat ook al heb je geen aankoopsbewijs, dat T-Mobile je toestel ten alle tijden moet aannemen en moet opsturen.

Dus voor de mensen die ook problemen hebben met hun orginele t-mobile iPhone en geen aankoopsbewijs hebben. T-Mobile moet altijd je toestel aannemen en opsturen.

Kortom: M'n iphone'tje ligt nu te wachten op onderdelen welke ze niet op voorraad hebben.
  #17  
Oud 11-07-09, 15:33
Xaviour Xaviour is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem en volgens mij kan dit probleem alleen door T-mobile worden opgelost. Dus reparatie
  #18  
Oud 11-07-09, 19:44
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xaviour Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem en volgens mij kan dit probleem alleen door T-mobile worden opgelost. Dus reparatie
Balen! Ik ben benieuwd hoe lang ik hem kwijt ben.
  #19  
Oud 05-08-09, 04:04
aiCatcher aiCatcher is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard no-Wi-Fi imei blank modem firmware blank

Ik heb een iPhone 3gs gekocht in Maleisie en dacht dat hij simlockvrij was. Na de 3.0.1 update via iTunes kreeg ik steeds 1004 errors. Daarna kwam ie in een restore mode loop terecht. Uiteindelijk heb ik 'm daaruit gekregen en heb ik 'm gejailbreakt via redsn0w. Nu is de modem firmware blank en heb ik ook een grijze no-Wi-Fi. Ben de hele nacht aan het zoeken geweest.. Wat kan ik doen?
  #20  
Oud 06-10-09, 17:24
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Hallo iedereen,

Ik wil geen problemen hebben door een nieuw topic te openen, daarom maar in een reeds bestaand topic. En dus heb ik de hierbovenstaande info ook gelezen...

Het volgende: Sinds fw 3.1 op mijn 3GS heb ik geen verbinding meer met ons Wi-Fi netwerk thuis. Hij vind het netwerk wel...Maar voorheen kreeg mijn Iphone klakkeloos een ip toegewezen en huppa, ik was lekker op Wi-Fi. Maar nu (en ik denk dat het komt door de update naar 3.1 op mijn 3GS) werkt het niet meer.

Netwerk wordt gewoon gevonden, maar dan houdt het op..er staat wel dat ik verbinding heb. Maar als ik dat aanklik, zie ik ook geen IP en dergelijke staan. Onze wireless router is niets veranderd. Dus daar ligt het vermoedelijk niet aan.

Herstelnetwerkmogelijkheden of iets, heb ik ook al gedaan maar bied niet de uitkomst.

Mijn telefoon is een orginele 3GS, origineel Simlock vrij en helaas nog niet gejailbroken, maar dat komt hopenlijk met 2 dagen.

Wie o wie kan mij helpen... Bedankt!

Niemand nog? Dit is toch niet normaal...?
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.

Laatst gewijzigd door King1987; 07-10-09 om 00:21. Reden: Niet iedereen is online ;) dus even geduld voordat je omhoog kicked ;)
Reageren

Labels
grijs, iphone 3g, wi-fi, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klik geluidje bij aanzetten Wi-Fi belgiumiphone Wi-Fi 2 29-11-10 11:15
kan app store niet in via Wi-Fi arcovandermeij Wi-Fi 0 24-06-10 22:23
Kan niet verbinden met Wi-Fi Stannie Wi-Fi 12 05-05-09 09:11
Kan bluetooth niet meer aanzetten bmaurits iPhone algemeen 4 04-11-08 15:14
Remote: PC aanzetten via Wi-Fi? nms iPhone Apps 13 25-08-08 14:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.