//

Wifi geen connectie mogelijk

Wifi geen connectie mogelijk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan helemaal geen wifi connectie maken, de iphone vind amper routertjes rondom mijn huis, school of ergens anders. Wat mij echter opviel is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-09, 10:04
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard Wi-Fi geen connectie mogelijk

Ik kan helemaal geen Wi-Fi connectie maken, de iphone vind amper routertjes rondom mijn huis, school of ergens anders.
Wat mij echter opviel is dat dit na de YS kwam, op fora staat dat het in de 0.9.6 verholpen wordt, echter ben ik zelf op 0.9.8, er staan geen oplossingen bij de zoekfunctie daarom plaats ik deze topic.
Iphone heb ik pas 2 weken, en gesealed dus nieuw, nooit problemen oid gehad, ook niet bij de vorige iphone's..

Herstellen heb ik 3 keer geprobeert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-09, 13:09
siricio siricio is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Standaard

Verwijder YS reboot..install Ys .. ga in flymode reboot ..voor mij heeft het geholpen..
greets
  #3  
Oud 10-02-09, 14:21
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Hoe moet ik in hemelsnaam YS verwijderen daarna opnieuw installeren? ik heb geen Wi-Fi......
  #4  
Oud 10-02-09, 15:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjklifatih Bekijk bericht
Hoe moet ik in hemelsnaam YS verwijderen daarna opnieuw installeren? ik heb geen Wi-Fi......
Je suggereert zelf dat je geen Wi-Fi hebt omdát je YS hebt geïnstalleerd. YS kun je zonder Wi-Fi verwijderen (?), mogelijk dat je daarna wél weer Wi-Fi hebt. Ik denk dat het advies van siricio op deze veronderstelling is gebaseerd.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 10-02-09, 15:25
siricio siricio is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Je suggereert zelf dat je geen Wi-Fi hebt omdát je YS hebt geïnstalleerd. YS kun je zonder Wi-Fi verwijderen (?), mogelijk dat je daarna wél weer Wi-Fi hebt. Ik denk dat het advies van siricio op deze veronderstelling is gebaseerd.

Volkomen gelijk ButcherJF,

Je geeft zelf aan dat er problemen waren na de installatie van YS.Het zou op toeval berusten, maar als je YS zou verwijderen je dan wel Wi-Fi zou moeten hebben.Kan je daarna het proces op gang brengen die ik eerder vernoemd heb.
  #6  
Oud 10-02-09, 19:50
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

En gedaan.. weer niks te zien nu ben ik dus en men Wi-Fi kwijt en mijn YS.
  #7  
Oud 11-02-09, 02:30
MetalMania MetalMania is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MetalMania Stuur een bericht via MSN naar MetalMania
Standaard

Kan het niet zo zijn dat je router of Wi-Fi onzichtbaar hebt ingesteld? Ik heb mijn Airport onzichtbaar ingesteld, en bleek achteraf wel goed te zijn. Ik had ook last van Wi-Fi problemen maar alleen je moet weten op welke beveiliging je hem hebt ingesteld anders werkt het zowieso niet.


Groetjes Arno
  #8  
Oud 11-02-09, 10:32
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Hij staat gewoon open, WPA2 beveiliging, wat mij ook opvalt is. dat de "loading" bolletje snel klaar is met zoeken, en in bossprefs staat Wi-Fi ook gewoon aan .
  #9  
Oud 11-02-09, 12:03
siricio siricio is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Standaard

Vrees dat je toch zal moeten restoren, en dan alle stappen opnieuw zal moeten uitvoeren..
  #10  
Oud 24-02-09, 15:05
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Heb het nu echt zovaak gedaan. kan het zo zijn dat er een hardware fout is oid..
Want bij het zoeken naar een spot istie na 1/2 sec klaar en vind ook niks.
  #11  
Oud 03-03-09, 03:00
borg3 borg3 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 16
Standaard

Na de update naar 2.2.1 hetzelfde probleem gekregen. nog 2x een moeizame Wi-Fi verbinding gehad en nu Geen enkele Wi-Fi verbinding meer mogelijk.
Alles al geprobeerd. Iemand een tip? Ook tips hoe ik Apple kan informeren over dit probleem zijn welkom!
  #12  
Oud 03-03-09, 20:41
bokky11 bokky11 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik ben nieuw hier sinds 03-03-2009, ik had hetzelfde probleem wat in dit topic beschreven word. Ik gebeld met de speciale klantenservice van tmobile(omdat ik een orange klant ben) deze vertelde mij het volgende:

In de update 2.2.1 kan het wi-fi systeem niet meer gebruikt worden wanneer er een orange simkaart in de telefoon zit, pas na t plaatsen van je t-mobile simkaart doet die t weer.

De reden hiervoor: Mensen die geen databundel hadden bij orange gebruikten zoveel internet dat sommige rekeningen ver boven de 1000 euro uitkwamen omdat ze buiten bereik van hun Wi-fi doorgingen met internet gebruik.

Oftewel als je vantevoren verlengt met je orange abbonement en nog 3 maanden je orange sim moet gebruiken voordat je overstapt op het t-mobile netwerk kan je dus geen gebruik maken van je Wi-fi.

Weet niet of degene met de problemen ook orange gebruiken?

Hoop dat jullie hier wat aan hebben!?
  #13  
Oud 07-03-09, 23:49
MetalMania MetalMania is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MetalMania Stuur een bericht via MSN naar MetalMania
Standaard

De update die jullie hebben gedaan, is die gewoon via Itunes gegaan, of hebben jullie hem gejailbreaked?.
Ik heb namelijk een gejailbreaked Iphone toetsel, wel de 1G, maar hij heeft wel contact met Wi-Fi.
Daarvoor deed die het niet, wel voor een maand misschien, maar daarna scheet die ermee uit.
Nu dat ik hem heb gejailbreaked heb ik nergens last van. Ik heb Vodafone, en de meeste zeiden ook dat Vodafone de nieuwe Firmeware niet zou accepteren.

Het Jailbreaken is wel iets wat je moet laten doen door iemand die het eerder heeft gedaan. Vooral met de 3G worden fouten meegemaakt.

Ik wil best helpen, maar willen jullie wel een gejailbreakede Iphone??
Het is wel zo, dat ookal welke provider je hebt, je gewoon data kan ontvangen via je je GPS signaal enof Wi-Fi,nadat je hem hebt gejailbreaked.

Laatst gewijzigd door MetalMania; 07-03-09 om 23:53.
  #14  
Oud 08-03-09, 02:55
borg3 borg3 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 16
Standaard

Keurig via Itunes 2.2.1 gedownload.
Ik heb geen Jailbreak, maar een Franse gelockte Iphone met Frans Orange abonnement. Er past dus ook geen andere kaart in. (hiervoor betaal ik Orange France dan ook nog steeds maandelijks abonnement kosten.)

Kortom ik zit nu met een waardeloze telefoon, die niet meer geunlocked kan worden na deze door Apple aangeraden update, waarvan nu ook de Wi-Fi funktie is nu verdwenen! Waardeloos!!! Thanks Apple!
Geen nederlandse technische hulp service voor vragen per E-mail Maar wel een 0800 nummer, Wat via Scype of mobile niet gebelt kan worden.
Alleen een Forum waarop een ieder 't allemaal zelf maar uit mag gaan zoeken.
Makkelijker kunnen we 't niet maken...
Schandalig.
Apple....NOOIT MEER!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen verbinding meer mogelijk (afkoelen Wi-Fi werkt 10 sec.) sportingboy Wi-Fi 1 13-05-11 00:12
Geen connectie met Wi-Fi, wfi staat wel open!! learjet Wi-Fi 1 15-11-10 12:55
Na FW upgrade geen verbinding mogelijk met eigen Wi-Fi jurres Archief 1 09-03-10 23:24
Geen Wi-Fi mogelijk na update naar 3.1 imagine Archief 7 26-09-09 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.