//

Verbindings problemen met KPN Speedtouch

Verbindings problemen met KPN Speedtouch discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb sinds gister 1-4 een Iphone 16Gb 3G. Nieuwste Firmware (niet de 3.0 BETA) Nu kan ik gewoon verbinden met iedere Wi-Fi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-09, 16:06
NRGPhoenix NRGPhoenix is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard Verbindings problemen met KPN Speedtouch

Hallo allemaal,

ik heb sinds gister 1-4 een Iphone 16Gb 3G. Nieuwste Firmware (niet de 3.0 BETA) Nu kan ik gewoon verbinden met iedere Wi-Fi spot. 3G nog niet geprobeerd, T-mobile is mijn account nog aant omzetten vanwege problemen (aan hun kant).

Nu kan ik niet verbinden met een KPN SpeedTouch (type ff onbekend, plaats ik wanneer ik het weet) Hij verbindt hem wel met de router. Maar kan mijn vinger er niet opleggen waarom hij niet bijvoorbeeld op internet kan. Hij geeft wel aan verbonden te zijn door het Wi-Fi icoontje en ook in de instellingen app.

Weet iemand hier mss iets meer van of ook soort gelijke problemen gehad? Ik heb wel op het forum gekeken voor soort gelijke problemen ook met KPN Speedtouch maar daar heb ik nog niet iets duidelijks tussen gevonden.

Greetz,
NRG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-09, 10:34
NRGPhoenix NRGPhoenix is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Hey, ik heb t opgelost door de router te resetten.Daarna meteen inloggen met iphone en ipod en dan krijgen ze een ip adres. Dus hier kan slotje op!

Groeten
Reageren

Labels
kpn, speedtouch, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dringend: Wi-Fi probleem Speedtouch ChielvanIeperen Wi-Fi 7 21-09-10 01:27
iPhone: iPhone -> iPad MyWi verbindings problemen swenvdheuvel Jailbreak 4 04-05-10 04:02
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi NPE Wi-Fi 19 22-01-10 08:33
Wi-Fi via kpn speedtouch modum??? rwmacfan Archief 4 11-11-09 21:02
speedtouch modem kpn Russ Pulles Wi-Fi 15 02-08-08 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.