iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi netwerk moeilijker te vinden met versie 3.0 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/35987-wifi-netwerk-moeilijker-vinden-versie-3-0-a.html)

coue 18-06-09 23:05

Wi-Fi netwerk moeilijker te vinden met versie 3.0
 
Vandaag versie 3.0 op mijn Iphone 3G geinstalleerd. Alles lijkt goed te werken behalve dat het mij opvalt dat op plekken waar met de vorige software hij automatisch op mijn Wi-Fi verbinding overging, de iphone nu op die plekken het Wi-Fi signaal niet meer vindt.
Dit zijn wat verder weg gelegen plekken, dichtbij gaat het gewoon allemaal goed.

Heeft iemand dit ook ervaren, en wat zou ik er aan kunnen doen.
Ik heb de Iphone uit/aan gezet, adslmodem uit/aan gezet maar niets helpt.

Gr.

Edward

peter1969 19-06-09 10:58

Ik heb hetzelfde probleem met onze 2G iPhone's (8GB & 16GB).
Ze maken af en toe verbinding maar vaak een foutmelding over DPD.

dutchie35 19-06-09 18:29

ik kan momenteel helemaal geen Wi-Fi meer vinden

friday 19-06-09 21:26

ik heb dus ook sinds 3.0 problemen met de Wi-Fi verbindingen, terwijl ik hier voorheen nooit last van heb gehad.

dutchie35 19-06-09 21:46

bij mij is Wi-Fi gewoon dood niks vindt ie al zit ik in zelfde kamer als modem ook niet na dat ik herstel heb gedaan dus ik ben bang dat ik na Tmoblie winkel zal moeten gaan is weer hoop rompslomp:mad:

WDS001 19-06-09 22:28

Ik versta er ook niets van..
Voor 17 juni had ik géén problemen met Wi-Fi en sinds gisteren vindt hij ineens geen Wi-Fi meer thuis.
Ben ondertussen aan het herstellen en ik hoop :) dat het straks opgelost gaat zijn!

Aaibaar 20-06-09 12:21

FW 3.0 gaf bij mij ook Wi-Fi problemen. Ik heb toen voor "vergeet dit netwerk" gekozen en opnieuw verbinding gemaakt (na een iphone herstart en Wi-Fi wachtwoord invoeren) en nu lijkt het weer als vanouds te werken hoewel ik wel vermoed dat hij iets ongevoeliger is geworden.

WDS001 20-06-09 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aaibaar (Bericht 303477)
FW 3.0 gaf bij mij ook Wi-Fi problemen. Ik heb toen voor "vergeet dit netwerk" gekozen en opnieuw verbinding gemaakt (na een iphone herstart en Wi-Fi wachtwoord invoeren) en nu lijkt het weer als vanouds te werken hoewel ik wel vermoed dat hij iets ongevoeliger is geworden.

Bij mij vond hij geen netwerk meer dus kon ik het ook niet laten vergeten :o
Maar nu is het opgelost! Ik heb mijn iPhone 'ns hersteld (ik moest toch nog naar de final release van 3.0 ipv de GM) en nu werkt Wi-Fi weer perfect!:D

UPDATE: Wi-Fi is na exact 5 minuten weer om zeep! :(

Vallie 20-06-09 14:12

Wat ik ook vreemd vind is dat Wi-Finder het niet meer doet sinds de update??:confused:

WDS001 20-06-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vallie (Bericht 303747)
Wat ik ook vreemd vind is dat Wi-Finder het niet meer doet sinds de update??:confused:

Dat kan zijn omdat het nog niet compatibel is met 3.0..

Vallie 20-06-09 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 303753)
Dat kan zijn omdat het nog niet compatibel is met 3.0..

Maar hopen dat ze dit dan snel gaan aanpassen. Toch wel een handig programma. Deze vindt toch meer Wi-Fi signalen dan de iPhone zelf.

dutchie35 20-06-09 14:56

mijn phone ondertussen bij tmobile voor reperatie aangeboden was een veel voorkomend probleem zijden ze daar

coue 21-06-09 11:39

Deze thread gaat dus oorspronkelijk niet over het niet vinden van een Wi-Fi netwerk, daar zijn inmiddels al meerdere threads over, maar over het
slechter vinden van de Wi-Fi netwerken.
De Iphone is ongevoeliger geworden om het signaal op te pikken.

Waar ik voor de update het signaal van mijn adsl modem 20 meter rond
mijn huis nog oppikte, haal ik nu niet eens de voordeur!

Ik baal daar vreselijk van. Ik mag toch hopen dat zo'n upgrade uitvoerig getest wordt.

markey 02-02-10 19:48

zelfs na het invoeren van modem naam en wachtwoord kan die niks vinden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.