iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Geen Wi-Fi verbinding meer na update 3.0 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/36064-geen-wifi-verbinding-meer-na-update-3-0-a.html)

WDS001 12-09-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jtoonen (Bericht 350509)
Wilde even melden dat ik de mijne heb opgestuurd. Na 3,5 weken kreeg ik voor 30,- euro een nieuwe...........gebeurd kennelijk regelmatig.
Dus als je noggarantie hebt en een paar weken zonder iphone kunt...

suc6

jan

Waarom voor €30? Het is toch een fout van Apple? Dan zou je er nog extra voor moeten betalen :confused:
Ik weet trouwens niet of ik nog garantie heb.. Onlangs was m'n scherm gebroken en heb ik m'n iPhone opgestuurd naar Nederland om te herstellen.. Niet via Mobistar dus. Zouden ze dit zien?

Enfin, eigenlijk loop ik wel een beetje voor op de feiten, ik heb immers nog geen update uitgevoerd naar 3.1 ;)

DrummerSays 14-09-09 17:45

Heeft iemand een idee wat er nou te doen aan dit probleem?
Wat kan ik eventueel laten vervangen,en waar?
Mijn 3G is net uit de garantie.. WUGH!
(cr)Apple FTW !! :mad:

emile67 14-09-09 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrummerSays (Bericht 351230)
Heeft iemand een idee wat er nou te doen aan dit probleem?
Wat kan ik eventueel laten vervangen,en waar?
Mijn 3G is net uit de garantie.. WUGH!
(cr)Apple FTW !! :mad:

Ik adviseer om aanspraak te doen op de verwachting van de consument dat een dergelijk product als de Iphone bij normaal gebruik een aantal jaar zal moeten blijven functioneren. Zeker als dit product in combinatie met een twee jarig abbonenment wordt aangeboden bij T-mobile. T-Mobile heeft dan zelf ook de verwachting dat het toestel -mits normaal gebruikt- twee jaar correct blijft functioneren. Deze aanspraak is er natuurlijk niet als je de telefoon hebt laten vallen, voorzien van een jailbreak of er is sprake van vochtschade.
Je moet een lange adem hebben en alles schriftelijk communiceren. Laat je juridisch adviseren (Juridisch loket) indien er geen oplossing komt.

Het is een hardwareprobleem wat onstaat bij o.a. het vallen van de iphone of het heet worden van de Wi-Fi chip.

Succes

DrummerSays 14-09-09 23:06

Bedankt voor je reactie!

Ik heb een iPhone 3G uit de US..En heb dus (lijkt me?) niks te maken met T-Mobile NL. (is overigens wel mijn provider)
Zijn er bedrijven bekend bij jullie waar ik eventueel een vervanging kan laten doen van de Wi-Fi chip? (als dat hopelijk niet het hele Logic Board inhoudt..)

markmg 19-09-09 21:16

ik heb niet het hele topic gelezen maar ik had ook last van geen netwerk.

verwijderen van openssh was op de oplossing voor mij

DrummerSays 20-09-09 13:02

Het enige wat bij mij überhaubt nut had was me 3G een half uur uitgeschakeld in de vriezer leggen..
Nouja,nut had... Na 1 minuut ging de Wi-Fi er weer net zo hard vanaf :o
Ik heb ook geen SSH gerelateerde meuk geinstalleerd dus dat kan het HELAAS ook niet zijn.. Damnit..
Ik zit btw echt net een maandje uit de Amerikaanse garantie van dat ding,kleute..

markmg 20-09-09 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrummerSays (Bericht 354253)
Het enige wat bij mij überhaubt nut had was me 3G een half uur uitgeschakeld in de vriezer leggen..
Nouja,nut had... Na 1 minuut ging de Wi-Fi er weer net zo hard vanaf :o
Ik heb ook geen SSH gerelateerde meuk geinstalleerd dus dat kan het HELAAS ook niet zijn.. Damnit..
Ik zit btw echt net een maandje uit de Amerikaanse garantie van dat ding,kleute..

Geprobeerd om al je apps even te verwijderen? daarna phone rebootje geven?

DrummerSays 20-09-09 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door markmg (Bericht 354290)
Geprobeerd om al je apps even te verwijderen? daarna phone rebootje geven?

Meerdere malen iPhone opnieuw geinstalleerd. Met backup of zonder. (nieuwe installatie)
Resetten van netwerk instellingen en opnieuw opstarten met of zonder Home-button ook al tig keren gedaan... Niets werkt, behalve de vriezer voor 20 min. (vanmiddag weer een poging gedaan,nu kon ik maarliefst 4 min. gebruik maken van me Wi-Fi! YESSS! -__- )

petrovsky 15-12-09 15:00

onbegrijpelijk.
als ik Wi-FiTrak gebruik kan ik wel op een netwerk komen.
apple via instellingen niet meer.
Dus Wi-Fi ontvanger is goed alleen software technisch gaat er iets niet goed en dat van de ene op de andere dag.

<chris> 15-12-09 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrummerSays (Bericht 354294)
Meerdere malen iPhone opnieuw geinstalleerd. Met backup of zonder. (nieuwe installatie)
Resetten van netwerk instellingen en opnieuw opstarten met of zonder Home-button ook al tig keren gedaan... Niets werkt, behalve de vriezer voor 20 min. (vanmiddag weer een poging gedaan,nu kon ik maarliefst 4 min. gebruik maken van me Wi-Fi! YESSS! -__- )

Ik had exact het zelfde probleem, even in de koelkast en er was weer Wi-Fi, andere 'oplossingen' werkten niet. Elders las ik dat het aangezien het warmte-gerelateerd is, het mogelijk aan de accu ligt.
Gelukkig is m'n iphone vervangen binnen garantie voor een nieuwe (maar daar heb jij weinig aan natuurlijk..).

jeroenlinden 03-01-10 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peer-peer (Bericht 306921)
Hetzelfde probleem bij update 3.0. Voor de update geen pribleem met Wi-Fi thuis nu op veel plekken geen Wi-Fi.
Hoop snel op update.. Anders terug naar 2.1

He ik heb het ook echt ku..............!!!!!!!:mad::mad::mad:

is er een mogelijkheid om naar 2.1 terug te gaan want ik heb 3.0 Wi-Fi doet het ook niet..:confused::confused:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gkidstyle (Bericht 314336)
Jij bent niet snugger, dit zijn geen grapjes?

hahahaha die vind ik echt mooi :d

jimbe 06-01-10 15:46

ivm het Wi-Fi bereik is er hiervoor al een fix ?

ik heb sedert 8 januari 2010 een Iphone en heb momenteel nog géén problemen met het Wi-Fi bereik

jimbe 10-01-10 14:06

ivm het Wi-Fi bereik is er hiervoor al een fix ?

ik heb sedert 8 januari 2010 een Iphone en heb momenteel nog géén problemen met het Wi-Fi bereik

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jimbe (Bericht 403434)
ivm het Wi-Fi bereik is er hiervoor al een fix ?

ik heb sedert 8 januari 2010 een Iphone en heb momenteel nog géén problemen met het Wi-Fi bereik

Sherlock61 10-01-10 16:11

Geen netwerk
 
Beste allemaal,

ook van mij een aantal praktische vragen:
als ik in mijn instellingen kijk dan zie ik bij wi-fi een grijs vlak wat met geen mogelijkheid te activeren is. Al van alles geprobeerd niets helpt. Ik heb het toestel nu 1 jaar. Waar valt dit falen nu onder? Met andere woorden is dit defect bij de Iphone/Apple te verhalen of valt dit defect onder je verzekeringsvoorwaarden?
Waar moet ik het toestel aanbieden? Is dit bij de telecomzaak waar je het toestel aangeschaft hebt?
Een aantal praktische vragen waar hopelijk iemand antwoord op heeft.

Bij voorbaat dank.

psvu2 12-01-10 20:39

hallo sinds vandaag heb ik ook geen Wi-Fi meer eerst zocht hij nog naar Wi-Fipunten maar sinds de reboot is het vakje grijs geworden http://img682.imageshack.us/img682/6772/img0397u.png nu kan ik niks meer met Wi-Fi.
Omdat ik hem geunlocked heb met yellowsnow kan ik hem ook niet updaten, anders verlies ik mijn unlock toch? en zonder Wi-Fi geen cydia.

ilovetechno23 15-01-10 16:37

ik heb een iphone 3GS 16Gb ik heb hem 2 weken geleden gejailbreakt naar 3.1.2
nu, alles ging perfect tot hij gisteren vastliep, heb hem erna terug gejailbreakt met blackra1n en nu vind hij nergens nog Wi-Fi!!! iemand die mij kan helpen
thx

WDS001 15-01-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilovetechno23 (Bericht 405413)
ik heb een iphone 3GS 16Gb ik heb hem 2 weken geleden gejailbreakt naar 3.1.2
nu, alles ging perfect tot hij gisteren vastliep, heb hem erna terug gejailbreakt met blackra1n en nu vind hij nergens nog Wi-Fi!!! iemand die mij kan helpen
thx

Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )

* iPhone eens opnieuw opstarten
* iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt)
* iPhone herstellen in iTunes
* iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten

PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki ;)

ilovetechno23 15-01-10 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 405438)
Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )

* iPhone eens opnieuw opstarten
* iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt)
* iPhone herstellen in iTunes
* iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten

PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki ;)

Super heel erg bedankt

Methusalem 21-06-10 07:49

Helaas heb ik dit probleem ook.
Ik kan ook helemaal geen Wi-Fi meer ontvangen en ben helaas zo dom geweest om een abo bij T-Mobile af te sluiten en zit nu bovendien 2 jaar vast aan een onbruikbaar Netwerk (in Hilversum).

Methusalem 21-06-10 09:10

Het fabeltje van de vriezer en de Wi-Fi problemen is echt pure onzin.....

alans 24-11-11 21:19

Nee dat is dus geen onzin.
Een oud topic maar wil er toch op reageren.
Heb hier een 3G en geen Wi-Fi. van alles geprobeerd paar keer opnieuw herstelt firmware opnieuw erop gezet maar geen Wi-Fi.

Ik leg de iphone een half uur in de vriezer en verdomd de Wi-Fi werkt. na tien minuten valt Wi-Fi weer weg. opnieuw in de vriezer en daar is Wi-Fi weer.

Dus geen fabeltje maar echt waar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.