iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Geen Wi-Fi verbinding meer na update 3.0 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/36064-geen-wifi-verbinding-meer-na-update-3-0-a.html)

missvirusje 19-06-09 17:34

Geen Wi-Fi verbinding meer na update 3.0
 
Hallo,
Sinds de update 3.0 heb ik geen Wi-Fi verbinding meer.
Iphone vind geen Wi-Fi netwerk meer.
tips welkom.

Ik heb de Iphone 3g 16GB (tmobile)

OiP 19-06-09 17:54

Netwerkinstellingen even resetten helpt niet?

missvirusje 19-06-09 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 301836)
Netwerkinstellingen even resetten helpt niet?

nee helpt allemaal niet.
Tmobile net gebeld en dit is een veel voorkomend probleem. Iphone moet dus terug opgestuurd worden naar fabriek en krijg ik een nieuwe..
maar ik ben verzekerd dus hoe zit dit dan, krijg ik dan meteen een nieuwe zonder dat ik 2weken zonder telefoon zit??

hopla 19-06-09 19:03

ik heb dit ook eens gehad na een update, gewoon eens je iphone uit en aanschakelen.

missvirusje 19-06-09 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hopla (Bericht 301893)
ik heb dit ook eens gehad na een update, gewoon eens je iphone uit en aanschakelen.

haha, nee hoor zelfs niet bij hard reset, fabrieksinstelling terugzetten,
firmware herstellen etc nix noppa nadda.
En dit is een veel voorkomend probleem bij de Iphone.

darthveter 19-06-09 20:22

Wi-Fi terug
 
nadat ik een total reset heb gedaan
nog steeds kl.....
netwerk instellingen hersteld
aan uit
2uur uit laten staan, Wi-Finder van me phone gedelete/
weggegooid en ja hoor terug
geen verbinding met appstore
volgende dag wel
hehe ...

Macfreak038 20-06-09 01:28

Help..

standaard Locatiekaart overterwel(navigatie).

Geeft mijn huidge locatie niet aan maar een straat verder op.

Iemand een oplossing??

libia 20-06-09 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macfreak038 (Bericht 303004)
Help..

standaard Locatiekaart overterwel(navigatie).

Geeft mijn huidge locatie niet aan maar een straat verder op.

Iemand een oplossing??

Even geduld hebben, dan verplaatst hij soms nog
anders ergens heen gaan waar geoeg gps verbinding is ;)

ivanvliet 20-06-09 11:18

geen Wi-Fi meer na 3.0
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door missvirusje (Bericht 301813)
Hallo,
Sinds de update 3.0 heb ik geen Wi-Fi verbinding meer.
Iphone vind geen Wi-Fi netwerk meer.
tips welkom.

Ik heb de Iphone 3g 16GB (tmobile)

Ik heb precies hetzelfde probleem, al van alles geprobeerd, harde reset, herstellen via itunes, herstel netwerkverbindingen enz enz, maar niks helpt. T-mobile adviseerd me nog even te wachten omdat, als veel mensen dit probleem hebben, er mogelijk een update komt. Maar dat kan dan nog wel even duren ws. Heb je het probleem nog steeds? Wie heeft nog tips?

emile67 21-06-09 11:45

Geen Wi-Fi meer na 3.0
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanvliet (Bericht 303348)
Ik heb precies hetzelfde probleem, al van alles geprobeerd, harde reset, herstellen via itunes, herstel netwerkverbindingen enz enz, maar niks helpt. T-mobile adviseerd me nog even te wachten omdat, als veel mensen dit probleem hebben, er mogelijk een update komt. Maar dat kan dan nog wel even duren ws. Heb je het probleem nog steeds? Wie heeft nog tips?

Leuke oplossing van T-mobile. Ik heb ook het probleem. Mijn I-phone is een import uit Italie. Deze heb ik gister voor -reparatie onder garantie- aangeboden bij Phoneshop in Den Haag. Duurt ongeveer 3 weken. Ik hou jullie op de hoogte.

sejo78 21-06-09 13:17

Wi-Fi werkt niet!?
 
Ik heb iphone 16g ,na het 3.0 update geen Wi-Fi(niks,nada) hij herkent mijn thuis(draadloze)netwerk niet .Hij pakt ook niet die andere in de buurt vroeger deed ie dat wel....wat is het beste om te doen????????
Tips welkom:(

wil 21-06-09 13:20

De gevoeligheid Wi-Fi ontvangst is sterk verminderd na update 3.0. Ik heb op plekken in huis geen ontvangst meer wat ik voor de update wel had.

sac555 21-06-09 14:26

Ik heb dit ook voor heb een Iphone 1ste generatie uit USA 16GB ben op het Mobistart netwerk in België zij hebben alles gecontrolleerd en de fout ligt al niet bij hen of aan mijn sim kaart. Hopelijk komt er een update voor de mensen met dit probleem.

missvirusje 22-06-09 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanvliet (Bericht 303348)
Ik heb precies hetzelfde probleem, al van alles geprobeerd, harde reset, herstellen via itunes, herstel netwerkverbindingen enz enz, maar niks helpt. T-mobile adviseerd me nog even te wachten omdat, als veel mensen dit probleem hebben, er mogelijk een update komt. Maar dat kan dan nog wel even duren ws. Heb je het probleem nog steeds? Wie heeft nog tips?

Het is een veel voorkomend probleem en ligt aan de Iphone zelf. (fabrieksfout werd mij verteld)
Mijn Iphone is verzekerd bij pro assist en die heeft hem dezelfde dag opgehaald en hopelijk zo snel mogelijk weer terug.

iBopper 22-06-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door missvirusje (Bericht 301813)
Hallo,
Sinds de update 3.0 heb ik geen Wi-Fi verbinding meer.
Iphone vind geen Wi-Fi netwerk meer.
tips welkom.

Ik heb de Iphone 3g 16GB (tmobile)

Ik heb sinds de update naar 3.0 ook het idee dat mijn Wi-Fi het slechter doet. Krijg steeds slechter verbinding met mijn thuisnetwerk en als ik het heb dan valt het ook steeds sneller weg. Ik heb ook het idee dat ik een slechter bereik of misschien beter gezegd ontvangst heb na de update. Ik heb t-mobile.

ivanvliet 22-06-09 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door missvirusje (Bericht 306340)
Het is een veel voorkomend probleem en ligt aan de Iphone zelf. (fabrieksfout werd mij verteld)
Mijn Iphone is verzekerd bij pro assist en die heeft hem dezelfde dag opgehaald en hopelijk zo snel mogelijk weer terug.

Bedankt voor je reaktie! Maar bij de oude software werkte Wi-Fi prima, het werkt niet meer sinds SO 3.0 erop staat. Kan het dan ook een fabrieksfout zijn denk je?

wil 22-06-09 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanvliet (Bericht 306423)
Bedankt voor je reaktie! Maar bij de oude software werkte Wi-Fi prima, het werkt niet meer sinds SO 3.0 erop staat. Kan het dan ook een fabrieksfout zijn denk je?

Natuurlijk kan het geen fabrieksfout zijn als het voor de update wel goed werkte.

sejo78 22-06-09 18:39

Wi-Fi -Geen Wi-Fi
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door missvirusje (Bericht 306340)
Het is een veel voorkomend probleem en ligt aan de Iphone zelf. (fabrieksfout werd mij verteld)
Mijn Iphone is verzekerd bij pro assist en die heeft hem dezelfde dag opgehaald en hopelijk zo snel mogelijk weer terug.



Kan het niet aan provider zelf liggen?
Ik hoop dat dat geen fabrieksfout is, dan zullen ze komende tijd wel wat Iphones terug krijgen :)

peer-peer 22-06-09 21:46

Hetzelfde probleem bij update 3.0. Voor de update geen pribleem met Wi-Fi thuis nu op veel plekken geen Wi-Fi.
Hoop snel op update.. Anders terug naar 2.1

WDS001 22-06-09 22:15

Ik had het ook, maar ik heb eens gerestored en nu werkt alles beter (nog niet perfect, maar ik heb allesinds Wi-Fi :p )
Dus probeer dat mss 'ns ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.