//

Geen wifi netwerken meer

Geen wifi netwerken meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar Tmobile wil niet helpen omdat ik ook geen aankoopbon heb.De eerste eigenares had wel een Tmobile abonnement maar heeft geen nota meer....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 18-11-09, 20:17
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard

ja maar Tmobile wil niet helpen omdat ik ook geen aankoopbon heb.De eerste eigenares had wel een Tmobile abonnement maar heeft geen nota meer.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 19-11-09, 10:47
semmi semmi is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

wat is dat dan voor een onzin dat je zonder aankoopbon niet wordt geholpen? alle data staat in het systeem.
Bij de phonehouse hoefde ik enkel de iphone mee te nemen en alles werd er in het systeem bijgezocht.
  #103  
Oud 19-11-09, 18:30
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard

Ja te gek he? Ik ben naar de winkel geweest. Heb veschillende keren gebeld (vele minuten x 25 cent) maar ze willen een bon. Ik heb geruild met iemand en zij stuurt de bon dus niet op. Zij hebben over klantbescherming enz. Stel je voor dat ik hem heb gestolen enzenz. ja,ja ze werken ook al bij de politie he. Nou ik heb advies opgevolgd en me gebeld bij Solid-Vision en die zeggen: stuur hem maar op hoor, zonder aankoopbon is goed. Hij moet alleen wel binnen de garantie vallen. Nou deze is drie maande ou dus geen probleem.
  #104  
Oud 21-11-09, 20:13
peterkoek peterkoek is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: oude wetering
Berichten: 1
Standaard

hallo,
ik heb iphone 3g met Wi-Fi en bleutooth probleem.
deze blijven grijs je kan er dus niet in ,bij Wi-Fi staat (geen Wi-Fi )en bij bleutooth staat (niet beschikbaar). als ik bij info kijk dan heeft hij ook geen Wi-Fi adres. (N A ) en bij bleutooth staan 000.000.000.000 het is gekomen na de update naar versie 3.1.2
kan iemand mij helpen om deze storing te verhelpen.
het netwerk heb ik al meerdere malen gereset ,ik heb het toestel ook compleet gereset met itunes dit mocht niet werken.

groeten Peter
  #105  
Oud 21-11-09, 20:57
<chris> <chris> is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb weer een iphone 2 oktober ingeleverd bij 2call.nl en vanavond kwam de postbode een nieuwe brengen. Het heeft lang geduurd allemaal, mede ivm garantie in italie denk ik. Deze draait nu op 3.1.2 en itunes is nu alles aan het terugzetten van de backup. Ik hoop dat deze goed blijft; m'n vorige had toch wat gebruikerssporen opgelopen dus dan is een nieuwe sowieso wel mooi.
Ik hoop voor anderen met vergelijkbare problemen dat ze ook gewoon een nieuwe krijgen. Misschien op die manier enige erkenning van apple dat het een hardware-fout is.
  #106  
Oud 23-11-09, 13:28
volvoforlife volvoforlife is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik heb ook een probleem met de Wi-Fi, maar het is iets anders dan voorgaande berichten....

Ik heb altijd mijn Wi-Fi aan en zodra ik thuiskom zou deze automatisch verbinding moeten maken met het netwerk thuis.

Dit gebeurd ook vaak, maar het kan zomaar zijn dat dit ineens wegvalt en het netwerk niet meer te vinden is op de telefoon. En dan 2 minuten laten kan het er zomaar weer zijn. Heel vreemd!

Iemand die dit herkent?
  #107  
Oud 23-11-09, 14:02
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Hoe zit dat nu eigenlijk vwb. de ervaringen : je kunt dus ook zonder aankoopbon terecht ? Ik bedoel, de gegevens hebben ze als ze het serienummer invoeren in hun systeem toch ?

En, dit geldt alleen voor toestellen die in NL zijn gekocht, of ook buitenlandse toestellen (Belgisch of Italiaans) ? Uiteindelijk gaat het toch om Apple garantie en niet garantie welke wel of niet geldig is in een bepaald land ?
  #108  
Oud 23-11-09, 14:57
<chris> <chris> is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Mijn iphone moest per se worden opgestuurd naar land van herkomst, Italie, omdat dat het beleid van apple is (imho waardeloos, net als de iphone/t-mobile regeling maargoed..).
  #109  
Oud 23-11-09, 14:58
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <chris> Bekijk bericht
Mijn iphone moest per se worden opgestuurd naar land van herkomst, Italie, omdat dat het beleid van apple is (imho waardeloos, net als de iphone/t-mobile regeling maargoed..).
Hoe zit dat dan ? Waar breng je 'm dan naartoe voor reparatie ? Zij zoeken het dan verder uit (opsturen enzo) ?
  #110  
Oud 23-11-09, 15:23
<chris> <chris> is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Hoe zit dat dan ? Waar breng je 'm dan naartoe voor reparatie ? Zij zoeken het dan verder uit (opsturen enzo) ?
Opsturen heeft 2call wel gedaan, moet in feite ook aangezien ik een overeenkomt met hun heb en niet met apple. Het is een van de nederlandse winkels die iphones importeert zodat je ze simlock-vrij en/of met een ander abonnement kan aanschaffen. Nadeel is dat het duurder kan zijn en je evt andere (garantie) voorwaarden hebt. Daarnaast zit je mogelijk met opsturen naar de webwinkel als er een defect is. Voor een volgende aanschaf ben ik wel meer geneigd naar een winkel in de buurt te gaan voor een gsm zonder provider deal.
  #111  
Oud 25-11-09, 09:26
semmi semmi is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Net terug geweest om de Iphone op te halen. Reparatie was niet mogelijk en heb een nieuwe gekregen. Heb de backup inmiddels teruggezet en vooralsnog zie ik geen rare dingen bij Wi-Fi (staat beschikbaar, niet grijs ofzo). In totaal dus 3 weken geduurt en das opzich best netjes.

Laatst gewijzigd door semmi; 25-11-09 om 13:26.
  #112  
Oud 26-11-09, 15:53
Cydex Cydex is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Mooi. Nieuw iPhone gekregen. Ben benieuwd hoelang Wi-Fi het deze keer volhoudt op firmware 3.1.2

Binnen 10 dagen nieuw toestel. Snel geregeld.
  #113  
Oud 26-11-09, 16:04
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard

Nou gefeliciteerd zeg. Ik hoop voor je dat hij het blijft doen. Ik wacht vol spanning wat er met de mijne gaat gebeuren bij Solid- Vision. Zit er trouwens dan weer een simlock op en gaat het jaar wachten bij TMobile dan weer opnieuw in?

Laatst gewijzigd door lucysprenkels; 26-11-09 om 16:06. Reden: vraag vergeten
  #114  
Oud 27-11-09, 13:10
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Hey,

ik heb voor de vriendin een iPhone 2G gekocht en heb hier de 3.1.2 opstaan
maar vind dus heel moeilijk Wi-Fi.
En als ie het vind valt hij na een tijdje weg.

Kan iemand mij helpen aub?

Groetjes Jonas
  #115  
Oud 28-11-09, 14:17
Melly Melly is offline
• iOS 4.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard Sinds een paar dagen geen Wi-Fiverbinding meer

Sinds een paar dagen kan mijn Iphone geen verbinding meer maken met mijn Wi-Fi. Hij ziet hem wel, moet ineens een wachtwoord ingeven en daarna zegt ie: geen verbinding mogelijk.

Normaal gesproken altijd automatisch verbinding met de Wi-Fi hier thuis.

Nieuwste firmware staat erop. Herstellen netwerkverbindingen al gedaan,
aan/uit al gedaan, korte reset aal gedaan.

Weet iemand raad

Ik heb een 3G, geen jailbreak.

Groet Melly
  #116  
Oud 01-12-09, 13:49
kneep kneep is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Ik heb er sinds 2 dagen ook last van...nieuwe 3.1.2 erop gezet met jailbreak en ineens niet meer de mogelijkheid om me aan te melden bij me eigen thuisnetwerk. Al eens geprobeerd om het wachtwoord van me router uit te zetten, maar ook dat had geen succes... Iemand een oplossing hiervoor??
  #117  
Oud 02-12-09, 16:46
Lyrix Lyrix is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 40
Standaard Wi-Fi probleem

Ik heb een iphone die net een dag of 5 uit de garantie is.
Na updaten naar 3.1.2 werkt de Wi-Fi niet meer.
Die is nu totaal uit geschakeld.
Ik heb t mobile gebeld maar die zegt geen garantie meer, en kunnen niets voor me betekenen.
Ook heb ik de mensen van PDAtech een mailtje gestuurd.
Zij hebben een oplossing door er een nieuwe Wi-Fi chip in te plaatsten.
Kosten 189 euro!
Dit is toch schandalig? Apple zorgt voor een update waar je iphone meteen stuk van gaat. Zijn er al mensen die een oplossing hebben voor dit probleem? En hoe zit dat juridisch?
  #118  
Oud 02-12-09, 16:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.

Normaal zou je 2 jaar garantie moeten hebben op je iPhone. Het is en blijft een probleem veroorzaakt door Apple dat bekend is (je krijg normaal gezien een nieuwe iPhone) dus ik zou toch maar aandringen bij T-Mobile.
  #119  
Oud 02-12-09, 21:23
Whistler Whistler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hem gewoon officieel via T-Mobile/Apple laten unlocken. Heb ook wel Wi-Fi, alleen is de verbinding ontzettend traag (14 kb/s). Heb thuis 30 Mb/s, dus de verbinding zelf is snel genoeg, daar kan het niet aan liggen. Laptop op Wi-Fi werkt prima. Router al gereset en met instellingen (Channels, WEP/WPA) gespeeld. Geen enkel succes. Kan connecten en alles, maar snelheid blijft gewoon uit. Is helaas ook niet beperkt tot alleen thuis. Op mijn werk hetzelfde verhaal, terwijl andere met een iPhone 3G daar prima snelheden halen. Heb zo'n beetje alles wat je kan vinden op fora al geprobeerd. Denk toch echt dat de Wi-Fi chip beetje gaar is. Misschien te warm geworden
  #120  
Oud 02-12-09, 21:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Bericht verplaatst naar juist(er) topic.
Reageren

Labels
blackra1n, update, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgeslagen Wi-Fi netwerken Mr.nightsea Wi-Fi 12 20-01-12 19:19
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 18:44
Geen Wi-Fi-netwerken GillesD Wi-Fi 2 10-10-10 19:21
geen Wi-Fi-netwerken nekebokker Archief 1 20-01-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.