//

Geen wifi netwerken meer

Geen wifi netwerken meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) vreemd hier ook in eens weg wifi zou pushfix helpen? btw heeft een iphone nu 12 mnd of 24 mnd garantie via t mobile?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 14-02-10, 20:58
corrado1982 corrado1982 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

vreemd hier ook in eens weg Wi-Fi zou pushfix helpen? btw heeft een iphone nu 12 mnd of 24 mnd garantie via t mobile?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 15-02-10, 22:53
Ralfvk Ralfvk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Hier ook iets vreemds.

Afgelopen week mijn legaal geunlockte iPhone voorzien van een Vodafone Sim. Direct daarna de nieuwste software 3.1.3 erop gezet.
Nu heb ik geen Wi-Fi meer.
De iPhone ziet het netwerk. Mijn router ziet de iPhone. Ik kan een verbinding tot stand brengen als ik mijn netwerk niet beveilig. Zodra ik vervolgens mijn netwerk voorzie van beveiliging (zowel WEP als WPA /WPA2) wordt de verbinding met mijn iPhone verbroken. Indien ik vervolgens mij aanwil melden met de vereiste gegevens dan wordt de verbinding bijna direct verbroken.
Daarna lukt het helemaal niet meer om een verbinding tot stand te brengen.

Iemand raad??
  #163  
Oud 06-03-10, 16:51
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

ik probeerde vanmiddag een programma van cydia te downloaden. Het duurde erg lang voor dat de foon terugwas op het springboard. Langer dan een half uur. Dat vond ik niet normaal dus ik heb een harde reset gedaan.
Logischerwijs de netwerkinstellingen weg, dus herstel gedaan. 1x, niets, 2x, niets 3x niets? En nu.
Als ik Wi-Fitrack gebruik vind ie hem wel, maar als de foon dan op standby gaat, dan is ie de verbinding weer kwijt.

Legale t-mobile foon met JB. Wie oh wie heeft enig idee? Router resetten wellicht??

Thnx,
Rilana

Edit: router resetten, was het niet. De router ziet de foon zelfs niet meer. Toen maar met Wi-Fitrack verbinding gemaakt met de router. Toen zag de router hem weer (dat moet op die wijze, omdat het mac-adres van mijn foon begint met 64 en de router dat niet pakt). Vervolgens opnieuw netwerkinstellingen herstelt en toen zag de foon de router weer.
Nou ja, bij een volgende keer weten we nu wat te doen, met thanks aan Wi-Fitrack!!!

Laatst gewijzigd door krieltje12; 06-03-10 om 17:52.
  #164  
Oud 08-03-10, 18:56
dangerbear dangerbear is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik heb een iphone gekregen bij een abbo van t-mobile, met 3.1.3 er op, deze kreeg ik niet gejailbreakt dus had hem gedowngrade naar 3.1.2 en toen met blackrain er over heen gegaan, toen had ik [wiki=21430]Cydia[/wiki] geinstaleert Toen viel me [wiki=1803]Wi-Fi[/wiki] in één keer weg. Heb instellingen gereset maar maakte geen verschil, er staat nu bij me instelingen

Wi-Fi geen wi-fi en het is grijs gekleurt.

Zag wel wat artikelen op het internet maar kon er niet echt uitkomen

Laatst gewijzigd door King1987; 08-03-10 om 18:57. Reden: laatste waarschuwing, illegaal content verwijderd.
  #165  
Oud 09-03-10, 00:44
JasonXGaming JasonXGaming is offline
• iOS 10.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 65
Standaard Samenvatting

Je hebt een iPhone met versie 3.2.1 (gejailbreakt of niet, maakt ff niet uit).
Hierbij kan dus door de update (softwarematig) je Wi-Fi-Chip het begeven.

Een oplossing hiervoor kan op 2 manieren:

1) Terug naar winkel, zijn bekend met het probleem (wel moet er nog garantie op zitten, en ff terugzetten naar originele software. Dus geen jailbreak versie!)

2) Ter reparatie aanbieden bij Solid-Vision of PDATech.

Ik heb dus zelf ook het probleem en voor mij is optie 2 alleen de optie. Ik heb ze een prijs opgevraagd en laat jullie dit weten. Ik kan bijvoorbeeld wel een Wi-Fi vinden met een andere app dan de Wi-Fi app bij instellingen. Dus hopelijk is mijn Chip niet naar de *****... Please pray..

Verder is het verstandig NIET TE UPGRADEN naar 3.2.2 Je kan dan niet meer jailbreaken!! En ben je dus alles kwijt!!!

mocht je wel Wi-Fi verbindingen vinden, maar kan je niet verbinden met het netwerk. Je zal hoogstwaarschijnlijk je iPhone een vast IP adres moeten geven. Deze dan dus toekennen op je router en krijg je een IP toegewezen..

Ik heb van alles dus geprobeerd en ben door deze ervaringen aardig op de hoogte van een aantal problemen. Mocht je een vraag hebben, stel hem gerust ik zoek het uit voor je..

Greetz Jason..

Laatst gewijzigd door JasonXGaming; 09-03-10 om 00:54.
  #166  
Oud 22-03-10, 10:53
jdj86's schermafbeelding
jdj86 jdj86 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 51
Standaard

hey mensen!

Ik had in eerste instantie geen problemen en heb toen de app E-Wi-Fi gedownload in de appstore omdat deze beter scande en veel meer netwerken vondt..
enige nadeel was dat deze app niks kon opslaan en je dus telkens username en wachtwoord in moest vullen
Alleen nu doet de standaard Wi-Fi scanner van de iphone niks meer :S
  #167  
Oud 02-01-11, 14:51
Stoffels73 Stoffels73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

mijn Wi-Fi en bleutooth werken niet meer.
modemfirmware 06.15.00 - versie 4.1
geeft wel adres op bij beiden.
Iemand tips aub? thx!
  #168  
Oud 11-01-11, 01:56
ashna ashna is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

zelfde probleem en bluetooth doet het ook niet...
wacht met smart op een oplossing
Reageren

Labels
blackra1n, update, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgeslagen Wi-Fi netwerken Mr.nightsea Wi-Fi 12 20-01-12 19:19
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 18:44
Geen Wi-Fi-netwerken GillesD Wi-Fi 2 10-10-10 19:21
geen Wi-Fi-netwerken nekebokker Archief 1 20-01-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.