//

Geen wi-fi verbinding met bestaand draadloos netwerk

Geen wi-fi verbinding met bestaand draadloos netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Onlangs een iphone aangeschaft en een jailbreak+unlock uitgevoerd. Bij mijn bestaande Hi abbo heb ik geen internet zitten daar ik thuis en op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-09, 22:08
RFK RFK is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard Geen wi-fi verbinding met bestaand draadloos netwerk

Hallo allemaal,

Onlangs een iphone aangeschaft en een jailbreak+unlock uitgevoerd.

Bij mijn bestaande Hi abbo heb ik geen internet zitten daar ik thuis en op school met wi-fi in kan loggen. In de bus heb ik even buiten deze netwerken op mn Hi internet gezeten (wat prijzig is).
Nu ik weer thuis ben en wil inloggen zegt die dat die geen verbinding meer met het draadloos netwerk kan maken.

Heb eerdere topics gelezen en netwerkinstellingen gereset. Hij verbindt dus nog steeds niet. Net kwam er een crash melding en durf nu weinig meer fratsen uit te halen om te verkomen dat de jailbreak eraf gaat.

Naast dit probleem kan ik ook niet inloggen op netwerken die geen wachtwoord hebben?!?

Wellicht dat jullie iphone kenners mij kunnen helpen. Zit nogal in de verkennende fase en kan me mateloos irriteren wanneer het niet gaat zoals ik zou willen.

Alvast bedankt voor de hulp!

gr robbert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen verbinding mogelijk met netwerk toni_i Wi-Fi 37 06-11-11 23:44
Geen verbinding met eigen Wi-Fi netwerk c0mpaq Wi-Fi 6 23-12-10 09:52
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken martijn1108 Odido (T-Mobile) 3 25-11-10 11:41
vind geen draadloos netwerk xbored Wi-Fi 8 31-03-09 17:20
Geen verbinding thuis netwerk pannamoker Wi-Fi 2 13-01-09 08:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.