//

Geen verbinding met Wi-Fi op iPhone 3G 8GB HELP ME PLEASE :'(

Geen verbinding met Wi-Fi op iPhone 3G 8GB HELP ME PLEASE :'( discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Lieve mensen, Ik zit echt met een probleem. Ik heb afgelopen donderdag een iPhone 3G 8GB gekocht bij The Phone Hause met een abbonement van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-09, 16:27
sharonzonneveld sharonzonneveld is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard Geen verbinding met Wi-Fi op iPhone 3G 8GB HELP ME PLEASE :'(

Lieve mensen,

Ik zit echt met een probleem.
Ik heb afgelopen donderdag een iPhone 3G 8GB gekocht bij The Phone Hause met een abbonement van T-Mobile.
Alles werkt prima, op Youtube na.
Als ik filmpjes wil kijken krijg ik de melding : `` Voor Youtube-filmpjes is een mobiele data of Wi-Fi verbinding nodig.``
Met 3G lukt het wel, maar het probleem is dat ik in mijn dorp geen 3G bereik heb, dus moet ik contact maken met Wi-Fi.
Dit is ècht een heel groot probleem voor mij, ik weet niet zo heel veel van computers, en al helemaal niet van iPhone's
ik heb een WEP key nodig ofzo, maar die heb ik gekregen van het bedrijf die bij mij Telfort Internet heeft geinstaleerd, dat heb ik ingevoerd bij ADSL - Wi-Fi toen ik het selecteerde op mijn iPhone, maar het werkte niet, de melding : `` Verbinding met server mislukt`` verschijnt dan.
Dus ik weet niet of ik nou een WEP key nodig heb enzo, maar de oplossing lijkt mij me gewoon dat ik mijn wachtwoord verander. En ik weet niet eens wat mijn gebruikersnaam is Stond wel op een brief die in van Telfort kreeg, maar die kloppen allemaal niet geloof ik.

Ik heb mijn router ge-rest, er is daardoor niets veranderd, behalve dat mijn huistelefoon het niet meer doet nu, als iemand daar een oplossing voor weet, aub meld het mij, ik ben echt hopeloos...

Terug naar het èchte probleem, geen verbinding met Wi-Fi... :

Ik heb die manier geprobeert van :

Start > Uitvoeren > cmd intypen > ipconfig intypen > dan krijg ik een lijst met cijfers > Dat 192.... bla bla enzovoort nummer ingevuld > dan kom ik in mijn router programma > Dan inloggen, dat werkt allemaal > Dan naar Security, en dan kom ik niet meer verder.

Ik heb een router van ZyXEL.

En als ik op mijn iPhone zit, en ga naar instellingen > netwerken > Wi-Fi, en dan komt dat netwerk `` ADSL - Wi-Fi ``` ( beveiligd, want er staat een slot symbooltje naast ) dus tevoorschijn, en ik klik op dat pijltje ernaast, kom ik bij een lijstje waar staat : IP-adres, Subnetmasker, Router, DNS, Zoekdomeinen, Client-ID
Wat ik allemaal niet heb ingevuld, ik weet niet of dat er soms iets mee te maken heeft??


Ik hoop ècht dat iemand mij kan helpen, ik weet echt niets meer...

Groetjes,

Sharon

Laatst gewijzigd door sharonzonneveld; 08-07-09 om 16:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-09, 16:36
sharonzonneveld sharonzonneveld is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Hier heb ik nog wat foto's om de situatie te verduidelijken :

Gossip Girl - Hyves.net - Always in touch with your friends

Gossip Girl - Hyves.net - Always in touch with your friends

Ik weet niet of ik iets moet veranderen aan dat lijstje met dat ip-adres, enzo, of dat ik iets moet veranderen in dat router-programma....

Greetzz,

Sharon
  #3  
Oud 09-07-09, 19:05
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Als je bij je instellingen naar netwerk gaat en je ziet daar je eigen netwerk (let op wel je eigen netwerk en niet die van de buren) dan moet je niet op het pijltje drukken maar gewoon op de naam. Waarna je je wachtwoord moet invullen. En krijg je zo verbinding, je howft dit maar een keer te doen. Je IP adres wordt automatisch toegekend door je router. Ik hoop voor je dat je de goede wachtwoord hebt en niet het wachtwoord om in de router te kunnen, die is in de meeste gevallen anders. Als je een goede resset hebt gedaan dan is je wachtwoord net als alle andere instellingen weer terug naar hoe hem voor het eerst kreeg. En dan kan je meestel het wachtwoord aan de onderkant of zijkant terug vinden.

Maar probeer eerst alleen op de naam te drukken op je iPhone, en dan je w8woord in tikken.

Succes
  #4  
Oud 09-07-09, 20:39
sharonzonneveld sharonzonneveld is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Maar probeer eerst alleen op de naam te drukken op je iPhone, en dan je w8woord in tikken.

Ja, dat heb ik geprobeerd, alleen het w8woord klopt dus gwn niet :'(

Als je een goede resset hebt gedaan dan is je wachtwoord net als alle andere instellingen weer terug naar hoe hem voor het eerst kreeg.

Dat zou dus die sticker op de onderkant van mn router moeten zijn, bij mij staat er op :

Serial number en MAC adres, maar geen van 2en lijkt mij een w8woordt eigenlijk.

Als je een goede reset doet, waar merk je dat dan aan?
Verschijnt er een schermpje op je computer ofzo?
Of is er iets anders waar je dat aan kunt merken??

Greetzzz

Kan je het wachtwoord niet veranderen dan???

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-07-09 om 14:33.
  #5  
Oud 10-07-09, 14:31
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Als je een goede resset hebt gedaan dan kan je PC ook niet het internet op.
MAC en serial zijn het inderdaad niet, dan is er waarschijnlijk een standaard wachtwoord te vinden in de documentatie van je handleiding. Zal ook ff voor je kijken wat is je type router.

Weet je hoe je in de router kunt komen (vanuit je PC)???
Het wachtwoord van je router en Wi-Fi is in je router te veranderen.

Edit: ooh ja je foto's zijn ook niet te bekijken op je Hyves pagina. Is geen openbare account.

Laatst gewijzigd door Dragon; 10-07-09 om 14:34.
  #6  
Oud 10-07-09, 16:40
sharonzonneveld sharonzonneveld is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Dragon :

Het type van mijn router :


Merk : ZyXEL ( ZyXEL Communications Corporation )
Model Number : S080Y22008687

Weet je hoe je in de router kunt komen (vanuit je PC)???

Ja, kijk maar hier bij mijn foto's, mischien verduidelijkt dit de situatie nog beter Nu kun je ze wel zien

http://gossip-girl-anoniem.hyves.nl/

Greetzz,

Sharon




Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen verbinding met wi-fi op iPhone 4 Ashcat Wi-Fi 6 05-03-11 10:47
Geen internet verbinding met iPhone 4 iMac-er iPhone algemeen 5 10-01-11 09:30
Iphone geen verbinding met appstore via Wi-Fi AAV Wi-Fi 2 03-03-10 13:58
Iphone 3G geen verbinding met itunes gertu iTunes 1 04-02-09 13:30
geen verbinding meer met iphone bryan Archief 6 26-09-07 03:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.