//

Wifi faken?

Wifi faken? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het softwarematig (aan de PC-zijde) mogelijk om een WiFi-signaal uit te zenden, om bijvoorbeeld remote-programma's van de iPhone te gebruiken, ook als je geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-09, 21:50
J4cks0n J4cks0n is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 13
Question Wi-Fi faken?

Is het softwarematig (aan de PC-zijde) mogelijk om een Wi-Fi-signaal uit te zenden, om bijvoorbeeld remote-programma's van de iPhone te gebruiken, ook als je geen Wi-Fi-netwerk hebt?

Ik had tot een maand geleden nog een Samsung Omnia ernaast, die fungeerde als Wi-Fi-hotspot, maar dat was wat onhandig. Bestaat er een soort 'stand alone' oplossing, om een Wi-Fi netwerk na te bootsen? Via Bluetooth misschien?

Laatst gewijzigd door J4cks0n; 09-07-09 om 10:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-09, 00:27
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Je kan tussen PC en een ander Wi-Fi apparaat een peer-to-peer netwerkje maken en de PC dan als een soort "basestation" laten fungeren. Moet je wel handmatig de IP adressen ingeven of op je PC iets installeren dat als DHCP kan fungeren.

Aangezien ik Mac fanaat ben laat ik de uitleg over hoe dit precies moet aan de Windows kenners hier over. Anders gewoon even zoeken op Google.
  #3  
Oud 14-07-09, 13:18
J4cks0n J4cks0n is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 13
Standaard

Bedankt voor de info, maar volgens mij heb je dan op de PC nog steeds een 'externe' verbinding nodig, of niet? Welke progs heb je hiervoor op de Mac?Dan kan ik daar misschien op googlen..
Reageren

Labels
emulator, netwerk, remote, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] pcsw Wi-Fi 52 03-03-12 11:05
iPhone: Verizon iPhone 4? AppStore faken? Efron Jailbreak 17 31-03-11 16:05
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk pieter0000 Wi-Fi 1 22-01-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.