//

Mijn Iphone ziet geen WIFI netwerk

Mijn Iphone ziet geen WIFI netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is op dit Forum al heel veel geschreven over WIFI maar ik kon niets over mijn probleem vinden. Ik heb een Iphone 3G (jailbroken) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-09, 23:54
Ottoo Ottoo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Question Mijn Iphone ziet geen Wi-Fi netwerk

Er is op dit Forum al heel veel geschreven over Wi-Fi maar ik kon niets over mijn probleem vinden.

Ik heb een Iphone 3G (jailbroken) en hij doet het prima en ook Wi-Fi werkt prima op mijn werk . Thuis werkt het echter niet. Hij ziet mijn netwerk niet eens terwijl mijn laptop altijd zonder probleem aan haakt.
Doordat mijn Iphone op het werk goed werkt dus ook Wi-Fi neem ik aan dat daar het probleem niet ligt maar voor de zekerheid heb ik netwerkverbing al een keer herstelt maar zonder effect.
Thuis kunnen ook andere laptops aanhaken dus begrijp ik ook niet waarom daar het probleem zou moeten liggen.
Wat mij wel verbaasd is als ik de iphone laat zoeken naar netwerken hij er geen één vindt terwijl mijn laptop ook nog wel eens een netwerk van de buren ziet.
Wie kan mij helpen?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-09, 07:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik denk dat het een instelling is van je router. Staat SSID op 'hidden'? Dan eenmalig dat even uitzetten in je router, in je iPhone de juiste instellingen ingeven (er van uitgaande dat ie nu je netwerk wel vindt) en daarna weer SSID op 'hidden' zetten.
Denk ook aan de evt. MAC-filtering in je router. Misschien moet je het MAC-adres van je iPhone ook nog toevoegen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 22-07-09, 22:08
Ottoo Ottoo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Bedankt dit was een goede tip. Het is opgelost.
Reageren

Labels
iphone 3.0 Wi-Fi probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone ziet mijn Wi-Fi netwerk niet. xl3igplayer Wi-Fi 4 26-03-11 18:01
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) Stoney268 Wi-Fi 2 27-12-10 14:40
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS dennis33 iPhone algemeen 0 23-09-10 00:00
Kan niet meer surfen over mijn Wi-Fi-netwerk spectre170 Wi-Fi 2 12-08-10 13:47
itouch Wi-Fi ziet geen netwerk. overdose Wi-Fi 3 07-08-08 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.