iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Langzaam Wi-Fi na jailbreak? (3GS) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/40299-langzaam-wifi-na-jailbreak-3gs.html)

ICB 24-07-09 12:57

Langzaam Wi-Fi na jailbreak? (3GS)
 
Ik heb de search gebruikt maar niets kunnen vinden.

Zijn er meer mensen met bijzonder traag Wi-Fi na jailbreaken op een 3GS? Via de Speedtest app is terug te zien dat ik vóór het jailbreaken gemakkelijk over de 1000 kB/s kwam (!) op het Wi-Fi netwerk, nu mag ik blij zijn als ik 22 kB/s haal :mad:

Een collega van me met iPhone haalt op het zelfde netwerk beduidend hogere snelheden, maar dat is een 3G en geen 3GS.

Tips en/of bevindingen van harte welkom! ;)

ButcherJF 25-07-09 10:42

Misschien helpt het als je de netwerkinstellingen herstelt: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

ICB 25-07-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 329165)
Misschien helpt het als je de netwerkinstellingen herstelt: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Bedankt voor de tip; dit had ik gister al gedaan maar hielp niet.

Het kán zijn dat er ergens iets niet goed is met het Wi-Fi netwerk op mijn werk, aangezien hij thuis wel normale snelheden haalt (> 1000 kB/s).

Bedankt voor het meedenken iig :)

trickyricky 03-02-10 14:03

hej ja ik zou er ook bij gebaat zijn want mijn i-net varieert nu op Wi-Fi van 18 - 22 kb/s terwijl ik op mn laptop 1800 kb/s haal.....

en voor de jailbreak was hij wel snel....

WDS001 03-02-10 14:05

Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )

* iPhone eens opnieuw opstarten
* iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt)
* iPhone herstellen in iTunes
* iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten

PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki ;)

trickyricky 03-02-10 14:10

heb ik inmiddels allemaal gedaan..... maar niets helpt... want eregister had ik perongelijk de jailbreak eraf en toen was het weer goed gister jailbreak er weer opgezet en nu is het weer naatje...

Data 03-02-10 22:00

Hallo allen, ik heb een 3gs van een vriendin hier en die wil helemaal niet connecten met Wi-Fi, met geen enkele op een gejailbreakte 3.1.2, ik heb al gezocht binnen het forum maar vind eigenlijk alleen maar deze klacht bij 2.0 firwares. Is dit een bekend probleem met 3.1.2 en een jailbreak, en belangerijker nog is er een oplossing ?

Er staat ook een Wi-Fi finder app op en die vin wel een hele lijst netwerken maar het os zelf vind niets en als ik handmatig de naam en het ww invoer zegt ie kan niet verbinden.

Alvast bedankt ;-).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.