//

Internet alleen via inloggen

Internet alleen via inloggen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ook meteen mijn eerste vraag. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Binnenkort zit ik in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-09, 21:48
pvanvugt pvanvugt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard Internet alleen via inloggen

Hallo,

Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ook meteen mijn eerste vraag. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden.

Binnenkort zit ik in een hotel in Oostenrijk waar ik de beschikking heb over Wi-Fi. Hier moet je alleen wel voor inloggen via je internetbrowser (krijg deze gegevens na het betalen van een klein bedrag).

Maar hoe werkt dit dan op de iPhone? Immers, als ik Safari opstart dan komt de inlogpagina tevoorschijn, waar ik vervolgens kan inloggen. Maar houdt dat in dat ik Wi-Fi alleen kan gebruiken zolang ik Safari open heb staan (ingelogd ben)? Dus alleen te gebruiken voor wat surfen?

Want wat als ik Safari afsluit met de Home-knop, ben ik dan ook mijn verbinding kwijt? En kan ik dan bijv. geen gebruik meer maken van andere Apps die gebruik maken van de Wi-Fi-internet-verbinding? Of blijft mijn telefoon dan toch 'ingelogd'?

Ik hoop dat mijn vraag een 'beetje' duidelijk is.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-09, 10:29
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Als je ingelogd bent (eventueel via safari, maar met OS3.0 vraagt hij het direct na verbinding maken met Wi-Fi) dan ben je soort van geregistreerd, dus je kan dan ongestraft met alle applicaties op internet.
  #3  
Oud 05-08-09, 11:33
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je moet waarschijnlijk al inloggen zodra je in settings je Wi-Fi aanzet en een access point kiest. Ik heb dit gehad in Spanje een aantal weken geleden maar niks deed het. Het inloggen werkte goed alleen deed geen enkel internet ding het, Cydia deed niks, Safari deed niks, Telegraaf app deed niks, twitter deed niks....

Ik moet er wel bij zeggen dat het via een Wi-Fi apparaat was, daar moest je geld in gooien (1 euro voor 10 minuten, 2 euri voor 20 minuten) en dan kreeg je een bonnetje met een inlognaam en wachtwoord, misschien is dat het probleem. Dus misschien als je het via een "normale" access point doet met wachtwoord dat het dan wel werkt.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 09-11-09, 22:54
nath01 nath01 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Heeft verder niemand een suggestie hiervoor? Mogelijk tenminste iets als hoe dit exact heet zodat ik weet hoe ik een search kan doen via Google? Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken namelijk....
Thanxxx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? Laurence190 iPhone Apps 0 03-05-11 18:25
Internet alleen port 80??? Manier om te omzeilen? zik Odido (T-Mobile) 5 12-08-09 16:37
INloggen op internet? Michael Steurs iPhone algemeen 6 10-07-09 10:55
Kan alleen op Wi-Fi netwerken waar je moet inloggen! deaapdaar Wi-Fi 8 22-05-09 13:19
Internet connetie alleen nog via Wi-Fi?? sierkzee Wi-Fi 3 30-07-08 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.