Internet alleen via inloggen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ook meteen mijn eerste vraag. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Binnenkort zit ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet alleen via inloggen
Hallo,
Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ook meteen mijn eerste vraag. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Binnenkort zit ik in een hotel in Oostenrijk waar ik de beschikking heb over Wi-Fi. Hier moet je alleen wel voor inloggen via je internetbrowser (krijg deze gegevens na het betalen van een klein bedrag). Maar hoe werkt dit dan op de iPhone? Immers, als ik Safari opstart dan komt de inlogpagina tevoorschijn, waar ik vervolgens kan inloggen. Maar houdt dat in dat ik Wi-Fi alleen kan gebruiken zolang ik Safari open heb staan (ingelogd ben)? Dus alleen te gebruiken voor wat surfen? Want wat als ik Safari afsluit met de Home-knop, ben ik dan ook mijn verbinding kwijt? En kan ik dan bijv. geen gebruik meer maken van andere Apps die gebruik maken van de Wi-Fi-internet-verbinding? Of blijft mijn telefoon dan toch 'ingelogd'? Ik hoop dat mijn vraag een 'beetje' duidelijk is. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je ingelogd bent (eventueel via safari, maar met OS3.0 vraagt hij het direct na verbinding maken met Wi-Fi) dan ben je soort van geregistreerd, dus je kan dan ongestraft met alle applicaties op internet.
|
|
||||
|
||||
Je moet waarschijnlijk al inloggen zodra je in settings je Wi-Fi aanzet en een access point kiest. Ik heb dit gehad in Spanje een aantal weken geleden maar niks deed het. Het inloggen werkte goed alleen deed geen enkel internet ding het, Cydia deed niks, Safari deed niks, Telegraaf app deed niks, twitter deed niks....
Ik moet er wel bij zeggen dat het via een Wi-Fi apparaat was, daar moest je geld in gooien (1 euro voor 10 minuten, 2 euri voor 20 minuten) en dan kreeg je een bonnetje met een inlognaam en wachtwoord, misschien is dat het probleem. Dus misschien als je het via een "normale" access point doet met wachtwoord dat het dan wel werkt.
|
|||
|
|||
Heeft verder niemand een suggestie hiervoor? Mogelijk tenminste iets als hoe dit exact heet zodat ik weet hoe ik een search kan doen via Google? Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken namelijk....
Thanxxx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Internet alleen port 80??? Manier om te omzeilen? | zik | Odido (T-Mobile) | 5 | 12-08-09 16:37 |
INloggen op internet? | Michael Steurs | iPhone algemeen | 6 | 10-07-09 10:55 |
Kan alleen op Wi-Fi netwerken waar je moet inloggen! | deaapdaar | Wi-Fi | 8 | 22-05-09 13:19 |
Internet connetie alleen nog via Wi-Fi?? | sierkzee | Wi-Fi | 3 | 30-07-08 18:42 |
|
|