iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Geen Wi-Fi Geen Bluethoot (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/4163-geen-wifi-geen-bluethoot.html)

kooljoo 26-12-07 17:33

Geen Wi-Fi Geen Bluethoot
 
Mijn iphone
kan geen Wi-Fi vinden en ook geen bluetooth:confused:? heeft iemand een idee waarom is zo

Dennisf 26-12-07 19:53

Om hier een fatsoenlijk antwoord op te krijgen zal je wat meer info moeten geven. Owja, waarschuwing!!! Er wordt hier nogal snel met slotjes gegooid dus geef zoveel mogelijk info in 1 keer anders is het gedaan met je thread.

kooljoo 26-12-07 20:06

meer info...,,mijn iphone was tot midaag goed,ik heb gerestart en hij vond toen geen Wi-Fi meer,als ik bij Setting kijk zie ik NO wi-fi ook bij bluetooth, niet dat hij geen Wi-Fi netwerk vind ,maar hij ziet niks meer ,en als ik de toestel restart krijg ik deze bericht( Repair needed ) iphone cannot make or receive calls:(

Rubent 09-01-08 18:55

heb/had precies hetzelfde met mijn ipod touch.. kon niet meer via instellingen op Wi-Fi klikken.. er staat:geen Wi-Fi..
kon hem ook eerst niet restoren. is me uiteindelijk gelukt op een andere computer.
ik blijf wel met het probleem van mijn Wi-Fi zitten....:(
iemand een oplossing hiervoor??

jeekes 09-01-08 19:08

heeft je netwerk een wachtwoord?

Rubent 09-01-08 19:10

te gek voor je snelle reactie!!
het zit zo, normaalgesrpoken als je op instellingen klikt dan kan je een aantal opties aanklikken waaronder:WI-Fi, helderheid, algemeen enz.
op mijn ipod kan ik sinds gister de optie Wi-Fi niet meer aanklikken (de letters en het Wi-Fi teken zijn grijs)
mvd

jeekes 09-01-08 19:14

tja mijn reacties zijn mss wel snel maar alles wat ik ervan weet heb ik van dit forum (heb zelf geen iphone):p
heb ergens (op deze site) gelezen dat bepaalde problemen met Wi-Fi kunnen worden opgelost door gewoon een wachtwoord op je netwerk te zetten. Het kan in ieder geval geen kwaad :D

Rubent 09-01-08 23:01

heeft iemand van dit probleem gehoort of ook last van (gehad)?
word er gek van:@

Rubent 10-01-08 22:21

nooit iemand van gehoord:O???:(:(

Destiny 10-01-08 22:31

Rubent geen paniek. Je krijgt hem wel weer werkend. Op welke firmware zit je nu ?

patrix 14-01-08 18:46

Allen,

Ik heb het zelfde probleem.... MAAR! ik heb een oplossing...
Niet de meest handige maar het is te doen. Bij mij is het zo dat ik alleen een Wi-Fi ontvangst heb als ik de batterij helemaal leeg laat lopen zodat hij echt op is.
Dan de stekker er in en hij doet het het dan weer probleemloos..... Ook andere Wi-Fi pakt ie goed.
Helaas als je een keer opnieuw opstart heb je het zelfde probleem. Weer leeg laten lopen en het proces weer opnieuw beginnen......

Stiruam 14-01-08 18:54

Hmm en een reboot helpt niet? Odd... Nja hopen dat dit snel gefixed word! Maar toppie voor het posten van de oplossing xD

Greetz, Stiruam

patrix 14-01-08 19:07

Nope, reboot werkt in ieder geval bij mij niet...... alleen leeg laten lopen...................

patrix 14-01-08 21:09

Heb het net weer een keer getest..... even uitgezet en ja hoor weer geen Wi-Fi! Dus nu weer leeg laten lopen .......zucht.....

Ezra 09-04-08 19:21

Even oud topic uit de sloot halen..Wil geen nieuwe openen voor weer n Wi-Fi probleem.

Bij mij heeft alles perfect gewerkt tot nu toe. (1.1.4 via ziphone)
Maar nu na het aan en uitzetten van de phone kan ik geen Wi-Fi verbinding meer krijgen!

Heb daar anders nooit problemen mee gehad.
Geprobeerd instellingen te vergeten maar krijg steeds 'unable to join..'

Dus, iemand een idee waar dit aan ligt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.