//

Geen wifi ... chip kapot?

Geen wifi ... chip kapot? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, mijn Iphone (3G) heeft geen wifi meer. bij de instellingen staat "geen Wifi". Netwerkinstellingen herstel baat niet, en mijn wifi mac adres is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-09, 03:19
Mlavooy Mlavooy is offline
• iOS 8.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 18
Standaard Geen Wi-Fi ... chip kapot?

Hoi allen, mijn Iphone (3G) heeft geen Wi-Fi meer. bij de instellingen staat "geen Wi-Fi". Netwerkinstellingen herstel baat niet, en mijn Wi-Fi mac adres is N/A (not available). 'k heb (netwerk)herstel al gedraaid, allemaal trouwens, mijn firmware terug gezet, jailbreak eraf en erop en weer eraf…. zelfs firmware 3.1 geïnstalleerd..mag allemaal niet baten.

]Ik kwam er achter dat ik ineens geen verbinding meer kon krijgen met mijn netwerk (thuis en op 't werk), terwijl dit al ruim een ½ jaar goed heeft gewerkt. Mijn router gereset, mijn oude PDA aangesloten en Wi-Fi is in orde maar niet op de Iphone. Heb ook de support pagina van Apple er op nagezocht, maar de 4 stappen die daar staan gelden niet voor mij. Conclusie volgens de website van Apple: insturen voor reparatie.

Kan ik nu concluderen dat mijn Wi-Fi chip kapot is? … als dat zo is heb ik een ritje België voor de boeg (daar is hij gekocht) en is nog in garantie (ook op de website gecheckt).

Maar ik wil jullie toch om raad vragen .. zijn er nog opties voor me of moet ik hem echt wegbrengen?

gr. Marc

EDIT1: ik heb nog een toevoeging: ik heb mijn andere SIM kaart (Telfort) in de Iphone gedaan en dan kan ik wel de Wi-Fi instellingen in. Echter het vinden van een connectie lukt niet, de Iphone ziet geen netwerken. Doe ik dan mijn 1e SIM er weer in (KPN) dan ben ik weer bij mijn verhaal hierboven: Wi-Fi N/A

Laatst gewijzigd door Mlavooy; 13-09-09 om 13:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-09, 04:56
carpoolman's schermafbeelding
carpoolman carpoolman is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 26
Standaard

Hoi,

Heb gisteren ook hetzelfde aan de hand gehad! Terug binnen gedaan bij Mobistar (Belgie) voor herstelling onder garantie....

Gegroet, carpoolman
  #3  
Oud 17-09-09, 02:31
Mlavooy Mlavooy is offline
• iOS 8.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 18
Standaard

nou, ik heb Wi-Fi weer terug ik heb 3.0.1 erop gezet en Cydia, baseband is die van 3.1 (omdat ik een belgische Iphone heb was deze al ge-unlocked). Ik kan naar hartelust weer mijn gedownloade ipaatjes er op knallen en Wi-Fi is prima in orde. geen idee waarom Wi-Fi het nu weer doet, maar ik ben super blij ermee ... hier kan een slotje op wat mij betreft.
  #4  
Oud 18-09-09, 03:35
carpoolman's schermafbeelding
carpoolman carpoolman is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 26
Standaard

Hoi,


Heb sinds woensdag een nieuwe iphone 3G gekregen (van Mobistar) nadat bij mijn vorige 3G de Wi-Fi niet werkte...Wi-Fi werkt nu uitstekend onder firmware 3.1
  #5  
Oud 18-09-09, 08:42
Mlavooy Mlavooy is offline
• iOS 8.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 18
Standaard

netjes van Mobistar zo binnen een week. Wij beiden blij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi chip 3g laten vervangen. Loekieloek Wi-Fi 19 28-04-12 22:10
Iphone Wi-Fi antenne / chip vervangen? Schijn Wi-Fi 5 20-02-11 21:05
Evaring reparatie Wi-Fi chip Janusz Koopinformatie Nederland 1 27-12-09 21:56
Iphone Wi-Fi chip kapot? fatlobster Unlock [archief] 2 25-02-08 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.