//

internet zonder internet abbonoment

internet zonder internet abbonoment discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg een 3g 16g en ik wil weten of ik met mijn abbonoment (zonder internet) toch buiten kan internetten bijv. op school. misschien is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 19:14
thio95 thio95 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard internet zonder internet abbonoment

ik krijg een 3g 16g en ik wil weten of ik met mijn abbonoment (zonder internet) toch buiten kan internetten bijv. op school.

misschien is er al veel te vinden maar ik weet nog niet zo veel
maar zou iemand mij een antwoord kunnen geven.



p.s ik moet ook een hoesje kopen en heeft iemand een goed idee(het liefst een skin case)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 19:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat kan als er Wi-Fi in de buurt is. Maar dat wist je toch zelf, want het staat in de titel van je topic?
Anyway, met de iPhone kan je weinig doen zonder internetabonnement, het is echt een must have!
  #3  
Oud 06-10-09, 21:45
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat kan als er Wi-Fi in de buurt is. Maar dat wist je toch zelf, want het staat in de titel van je topic?
Anyway, met de iPhone kan je weinig doen zonder internetabonnement, het is echt een must have!
absoluut
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #4  
Oud 06-10-09, 23:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thio95 Bekijk bericht
ik krijg een 3g 16g en ik wil weten of ik met mijn abbonoment (zonder internet) toch buiten kan internetten bijv. op school.

misschien is er al veel te vinden maar ik weet nog niet zo veel
maar zou iemand mij een antwoord kunnen geven.



p.s ik moet ook een hoesje kopen en heeft iemand een goed idee(het liefst een skin case)
Hoelang zit je nog vast en bij welke provider zit je? Hoeveel bel je zo per maand(minuten) en hoeveel smsen stuur je per maand?

Je neemt allesins het beste data erbij,tja,als je luxe wil dan moet je er ook wat voor over hebben he,minder geld opdoen aan prutsen of weet ik nog wat allemaal.
Base en mobile vikings zijn wel de goedkoopste wat data betreft om aan te schaffen.
Ik heb nu mobile vikings en mobistar;mobistar heb ik omdat ik naar tv kan kijken via 3G.Maar ik denk niet je dit zal kunnen betalen dit nog eens bovenop je sms/bellen en mss data.Ik heb alsook vooral een iphone aangeschaft vanwege je er het beste mee kan surfen.Dusja,bekijk eens alles heel rustig,bekijk hoeveel je maandelijks zou kunnen uitgeven en beslis dan wat je wil doen.Maar laat eens wete hoe het nu zit met hetgeen je allemaal hebt,hoelang je nog vast zit enz....


Je kan accecoires kopen via iphonecentre.nl maar lukt dit niet ga dan eens in de grote winkels bij ons gaan kijken.
  #5  
Oud 06-10-09, 23:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat kan als er Wi-Fi in de buurt is. Maar dat wist je toch zelf, want het staat in de titel van je topic?
Anyway, met de iPhone kan je weinig doen zonder internetabonnement, het is echt een must have!
In gent aan bv de mcdonalds kan je gratis surfen via Wi-Fi ;-).Ik zet Wi-Fi dan ook aan aangezien Wi-Fi nog wat sneller is dan 3G.;-).
  #6  
Oud 07-10-09, 16:49
thio95 thio95 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

ik heb 1400 belminuten gewonnen en die wil ik wel effe opmaken .
maar daarna stap ik over naar mobile vikings alleen vind ik het een beetje vreemd want moet je nou gewoon elke maand 15 euro storten of is het prepaid nou ja maakt niet uit trouwens erg bedankt vooor antwoord
  #7  
Oud 07-10-09, 19:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thio95 Bekijk bericht
ik heb 1400 belminuten gewonnen en die wil ik wel effe opmaken .
maar daarna stap ik over naar mobile vikings alleen vind ik het een beetje vreemd want moet je nou gewoon elke maand 15 euro storten of is het prepaid nou ja maakt niet uit trouwens erg bedankt vooor antwoord
Je bent een nederlander;dan telt mobile vikings niet voor u.
Mobile vikings is voor belgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G Internet zonder abonnement? Tunix Overige providers Nederland 5 09-12-10 09:13
Cydia zonder internet freekydude Archief 3 10-12-09 18:04
Internet zonder Wi-fi FrisoP Archief 3 10-11-09 19:02
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. Marc Rosjé Overige providers Nederland 29 22-05-09 12:28
Internet zonder Wi-Fi? N33D iPhone algemeen 13 03-09-08 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.