Telkens opnieuw invoeren discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een iPhone 3g. We hebben nu net weer wifi thuis, nadat het er een tijdje heeft uitgelegen. Toen deed de wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telkens opnieuw invoeren
Hallo iedereen,
Ik heb een iPhone 3g. We hebben nu net weer Wi-Fi thuis, nadat het er een tijdje heeft uitgelegen. Toen deed de Wi-Fi het altijd behalve tussen ongeveer 18:00 uur en 24:00 uur. Dat probleem is nu opgelost, de Wi-Fi werkt perfect. Maar nu moet ik elke keer als ik Wi-Fi wil weer opnieuw de naam en het wachtwoord invoeren. Zodra het scherm een paar tellen uitstaat moet dat weer. Dat is erg irritant, want ik doe vaak het scherm uit om dan 5 minuten later weer ergens mee door te gaan. En dan moet je dus weer helemaal Wi-Fi aanmelden. Vroeger had ik dit probleem niet. Weet iemand hoe je kan zorgen dat je iPhone gewoon de Wi-Fi naam en het wachtwoord onthoudt en dat je niet telkens in moet voeren? Alvast bedankt Jochem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset geprobeerd?
Probeer anders eens je iPhone het netwerk te laten vergeten door via 'Instellingen/Wi-Fi'/klik op het pijltje bij je netwerk/'Vergeet dit netwerk' te selecteren. Daarna even Instellingen verlaten en proberen te verbinden met je netwerk. Werkt dat niet, dan kun je de netwerkinstellingen opnieuw instellen via 'Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen'.
|
|||
|
|||
Ik zal het eens uitproberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi verbinding telkens opnieuw verbinden | thijsleuverink | Wi-Fi | 8 | 24-06-11 01:15 |
Wi-Fi telkens opnieuw starten? | stellaferox | Wi-Fi | 9 | 26-03-11 21:00 |
iPhone: SHSH gegevens telkens opnieuw opslaan? | Roccade | Jailbreak | 11 | 08-12-10 12:55 |
Wachtoord voor e-mail steeds opnieuw invoeren | Heussie | iPhone algemeen | 0 | 18-06-10 18:50 |
iphone star telkens opnieuw op ! | mm11mm11 | Archief | 1 | 02-06-09 17:40 |
|
|