//

Telkens opnieuw invoeren

Telkens opnieuw invoeren discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een iPhone 3g. We hebben nu net weer wifi thuis, nadat het er een tijdje heeft uitgelegen. Toen deed de wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-09, 23:48
Djosjowa Djosjowa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Telkens opnieuw invoeren

Hallo iedereen,

Ik heb een iPhone 3g. We hebben nu net weer Wi-Fi thuis, nadat het er een tijdje heeft uitgelegen. Toen deed de Wi-Fi het altijd behalve tussen ongeveer 18:00 uur en 24:00 uur.
Dat probleem is nu opgelost, de Wi-Fi werkt perfect. Maar nu moet ik elke keer als ik Wi-Fi wil weer opnieuw de naam en het wachtwoord invoeren. Zodra het scherm een paar tellen uitstaat moet dat weer. Dat is erg irritant, want ik doe vaak het scherm uit om dan 5 minuten later weer ergens mee door te gaan. En dan moet je dus weer helemaal Wi-Fi aanmelden.

Vroeger had ik dit probleem niet.
Weet iemand hoe je kan zorgen dat je iPhone gewoon de Wi-Fi naam en het wachtwoord onthoudt en dat je niet telkens in moet voeren?

Alvast bedankt

Jochem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-09, 06:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Al een harde reset geprobeerd?
Probeer anders eens je iPhone het netwerk te laten vergeten door via 'Instellingen/Wi-Fi'/klik op het pijltje bij je netwerk/'Vergeet dit netwerk' te selecteren. Daarna even Instellingen verlaten en proberen te verbinden met je netwerk.
Werkt dat niet, dan kun je de netwerkinstellingen opnieuw instellen via 'Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 22-12-09, 06:45
Djosjowa Djosjowa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik zal het eens uitproberen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi verbinding telkens opnieuw verbinden thijsleuverink Wi-Fi 8 24-06-11 00:15
Wi-Fi telkens opnieuw starten? stellaferox Wi-Fi 9 26-03-11 20:00
iPhone: SHSH gegevens telkens opnieuw opslaan? Roccade Jailbreak 11 08-12-10 11:55
Wachtoord voor e-mail steeds opnieuw invoeren Heussie iPhone algemeen 0 18-06-10 17:50
iphone star telkens opnieuw op ! mm11mm11 Archief 1 02-06-09 16:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.