//

zoekt om de 5 sec naar een netwerk

zoekt om de 5 sec naar een netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Doordat ik heb zitten (spelen) met mijn telefoon en iets veranderd hebt met de wifi instellingen zoekt hij momenteel om de 3 seconden naar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-09, 12:44
superbuurvrouwtje superbuurvrouwtje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Wink zoekt om de 5 sec naar een netwerk

Doordat ik heb zitten (spelen) met mijn telefoon en iets veranderd hebt met de Wi-Fi instellingen zoekt hij momenteel om de 3 seconden naar een nieuw Wi-Fi netwerk. Dit vreet ook stroom en wil dit veranderen dat hij weer om de 15 seconden zoekt. Maar, en dat komt misschien omdat ik blond ben, weet ik niet meer waar ik dat kan veranderen. Wie weet waar de de tijd voor het zoeken naar netwerken kan veranderen. Ik weet het echt niet meer. HELPPPPPPPPP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-09, 13:03
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik geloof niet dat je dat kan veranderen. Is ergens een standaardwaarde ofzo. Heb je nu echt zitten timen om de hoeveel tijd hij naar een netwerk zoekt?
  #3  
Oud 24-12-09, 15:02
superbuurvrouwtje superbuurvrouwtje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

ik weet zeker dat ik één of andere schijf kon verstellen, rechts werd de tijd dat hij zocht langer en links korten.
Ik weet alleen niet meer waar ik die heb gevonden.
Ik weet dat hij bestaat maar niet waar?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Thuisdeling muziek naar iphone steamen van een nas in netwerk iphoneEd iTunes 8 15-03-11 15:55
iPhone 3GS: zoekt niet meer automatisch naar netwerk fons89 Unlock 0 09-09-10 00:32
Iphone zoekt netwerk niet automatisch Pretender iPhone algemeen 3 16-08-08 19:57
Mac OS X: iphone keert binnen 1 sec terug naar vergrendelde status erjee Desktop-applicaties 13 17-05-08 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.