Herstel netwerkverbindingen zonder gevolgen? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb even een vraagje dat ik wil voorleggen, voordat ik spijt van mijn acties krijg. Ik heb al een tijdje geen wifi-ontvangst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel netwerkverbindingen zonder gevolgen?
Beste allen,
Ik heb even een vraagje dat ik wil voorleggen, voordat ik spijt van mijn acties krijg. Ik heb al een tijdje geen Wi-Fi-ontvangst met mijn iPhone 3G 3.0 (jailbreak en simlock-vrij). Ik las dat het kan helpen om 'Herstel netwerkinstellingen' toe te passen. Mijn vraag is of hierdoor ook geen simlock of jailbreak aanpassingen verdwijnen? Ik weet namelijk helemaal hoe ik dat moet installeren of aanpassen (en zit daar liever zelf ook niet mee te rommelen). Kortom; kan ik deze netwerkinstellingen herstellen, zonder dat er verder iets wordt aangepast waardoor de iPhone niet meer werkt? Bij voorbaat dank! Doornbos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je gerust doen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herstel gedaan, zonder reservecopy | fcruizer | iPhone algemeen | 1 | 21-01-11 20:46 |
iPhone: Gevolgen Jailbreak | royoboy1977 | Jailbreak | 2 | 13-11-10 15:16 |
Blokkeren Simkaart, gevolgen? | Eef72 | iPhone algemeen | 1 | 02-11-10 13:22 |
Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie | Floris2310 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 16:29 |
Gevolgen jailbreak | Guest-1102131139 | Archief | 2 | 25-02-10 13:58 |
|
|