//

wifi zichtbaar; niet bruikbaar... ???

wifi zichtbaar; niet bruikbaar... ??? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar probleem met mijn 2G. Ik kan op het forum niets dergelijks vinden, maar misschien ligt dat aan mij... Sinds kort heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-09, 17:37
wbosch22 wbosch22 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi wel zichtbaar, niet bruikbaar... ???

Ik heb een raar probleem met mijn 2G. Ik kan op het forum niets dergelijks vinden, maar misschien ligt dat aan mij...

Sinds kort heb ik een 2G. Hij is gejailbreakt met Blackra1n. Werkte perfect. Wi-Fi functioneerde prima. Kon thuis probleemloos op internet.
Toen kwam ik tot de ontdekking dat ik filterloos internet had op de Iphone, terwijl er een filter in de router zit... Ook zag ik mijn datakosten van mijn abonnement oplopen. Dus terwijl ik het Wi-Fi tekentje zie op de Iphone, zit ik met GPRS online...
Het gekke is, dat als ik met GPRS iets wil openen, internet erg traag is. Als het Wi-Fi tekentje zichtbaar is, is internet wel snel.

Op dit moment is het Wi-Fi tekentje nog steeds zichtbaar, maar kan ik helemaal niet meer online. Niet meer op internet, geen mail, niks. Buienradar app. laat alleen zwart scherm zien enz.

Ik heb dus eigenlijk 2 vragen:

1. Hoe kan ik weer online?
2. Hoe is het mogelijk dat mijn datakosten oplopen, terwijl ik met Wi-Fi online ben?

Heb al reboot (hard en soft) geprobeerd, maar dat haalt niets uit.
Wie helpt mij uit de brand?

Laatst gewijzigd door wbosch22; 31-12-09 om 16:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G bijna niet meer bruikbaar dinky2 iPhone algemeen 6 25-04-11 13:51
toetsenbord [verbind] niet bruikbaar. Waarom? Degus iPad algemeen 1 26-11-10 08:31
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet _RobD Wi-Fi 8 30-04-10 20:44
iPhone 1e gen.: iPhone niet bruikbaar Duco10 Unlock 0 10-08-09 11:30
iPhone 3G: iPhone 2.2.1 niet bruikbaar. Guest-110720121056 Unlock 20 11-06-09 01:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.