//

Geen wifi, alles geprobeerd NIKS helpt!

Geen wifi, alles geprobeerd NIKS helpt! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een nieuwe iPhone hij was gejail reaked en toen deed mijn wifi het wel, maar toch naar even gebruiken zat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-10, 01:24
XanderSnelder XanderSnelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt!

Hallo,
ik heb net een nieuwe iPhone hij was gejail reaked en toen deed mijn Wi-Fi het wel, maar toch naar even gebruiken zat ik gewoon op internet doet ineens me Wi-Fi het niet meer? Ik heb hem nu legaal laten unlocken door TheTelecomShop, ze hebben mijn iPhone nog gehersteld en nog steeds doet mijn Wi-Fi het niet. Voor de rest doet alles het, maar hij vind maar geen Wi-Fi? Bij info kan ik wel gewoon mijn Wi-Fi adres enz. zien?
Heb ook al netwerkinstellingen herstelt maar niks werkt?
__________________
iXander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1601...alles geprobeerd...niks lukt... harrievandenberg iPhone algemeen 6 04-05-11 15:49
Windows: Itunes syncfout 13019-alles geprobeerd, niks helpt Shanneke iTunes 2 27-04-10 14:26
Bijna alles al geprobeerd herojohan Archief 1 25-02-10 16:57
iPhone 3G: Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G RoogAmsterdam Unlock 4 13-05-09 14:22
Windows: Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD mitchie13 iTunes 11 25-12-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.