iPhone internet (wifi) kpn/telfort discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb verschillende topics hier op het forum en op andere forums afgespeurd, talloze youtube filmpjes bekeken (en soms gerickrolled worden ( ). Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone internet (Wi-Fi) kpn/telfort
Hallo,
Ik heb verschillende topics hier op het forum en op andere forums afgespeurd, talloze youtube filmpjes bekeken (en soms gerickrolled worden (). Mijn probleem met mijn iPhone 2G is dat ik enkel en alleen via Wi-Fi verbinding wil hebben. Nu heb ik in topics hier gezien, zet edge uit, 3G uit en uiteindelijk ook nog zet hem in vliegtuigmodes, nou ja ik heb alles gedaan en ook (denk ik) instellingen->algemeen->netwerk->mobiel data netwerk en dan bij apn pietje, bij gebruiksnaam henkie, en bij wachtwoord hoppa maar zelfs na al dit maakt krijg ik nog steeds internetkosten Ik hoop echt dat er nog iets is wat ik kan doen! En dat iemand hier dat weet, ik heb echt het hele internet afgespoord naar een oplossing voor mijn onnodige kosten! Mvg, xXbijvanckXx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit mag helemaal niet, je omzeilt je terechte internet kosten, of mag dit wel dan?
|
|||
|
|||
Volgens mij wil hij alleen internet via Wi-Fi en niet meer via het mobile netwerk. Ik zou niet weten wat daar verboden aan is.
Maar misschien dat het werkt m.b.v SBSettings. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel | Schippertje | KPN | 2 | 29-03-11 15:52 |
Iphone 1 internet alleen via Wi-Fi niet via Telfort | dominique mol | Wi-Fi | 7 | 28-09-10 22:30 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
Uitschakelen Edge/Gprs KPN/Telfort Iphone 2g | Camulos | Archief | 1 | 08-07-09 19:32 |
ongevraagd internet van telfort en kpn | paulvanwees | Archief | 4 | 01-06-08 00:37 |
|
|