//

Internet of wifi

Internet of wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kreeg de laatste rekening van Telfort en daar stond 11 euro aan verbruikte Mb's op. Nu mijn probleem. Ik heb WiFi in huis en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-10, 13:55
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard Internet of Wi-Fi

ik kreeg de laatste rekening van Telfort en daar stond 11 euro aan verbruikte Mb's op.
Nu mijn probleem.
Ik heb Wi-Fi in huis en mail of zoek op buien radar of vraag een positie op.
Dat alles werkt perfect ook als de simkaart eruit is. Dus gaat e.a. inderdaad via Wi-Fi.
Andere dingen heb ik nog niet gedaan en toch verbruikte Mb's.!!!!
In de Telfort winkel hoorde ik dat als ik de kaart erin laat zitten en bijv. Google earth opstart toch EERST via internet contact gemaakt wordt en als de kaart ontbreekt dan de Wi-Fi gebruikt zal worden.
Ik moet dus altijd de kaart eruit halen om niet verrast te worden met een hoge rekening.
Weet iemand hier op her forum daar het fijne van??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-10, 20:41
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Vliegtuigmodus inschakelen en sowieso 3G uitzetten wanneer je over wi-fi surft.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 15-02-10, 01:23
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik haal de kaart er dan uit.Maar is dit normaal of een truc van KPN om de kosten op te voeren? Als dat zo is ga ik het aankaarten bij RADAR.
  #4  
Oud 15-02-10, 11:49
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Lijkt me een beetje vreemd dat je zoveel moeite moet doen als je een keer op internet wil. Als ik bv. google earth opstart met Wi-Fi aan, pakt ie ook meteen Wi-Fi... Want als deze met 3g gebruikt is ie veel langzamer met laden. Zover ik kan zien gaat alles (internet-dingen) sneller als ik Wi-Fi aan heb staan! Dus merk niks van een eventuele 3g verbinding die hij zou gebruiken.. En ik neem aan dat je geen pushmail of andere app hebt die internet kan gebruiken zonder aan te tikken? Ik vind het sowieso knap dat je een iPhone kan hebben zonder onbeperkt internet maar dat ter zijde
  #5  
Oud 15-02-10, 14:41
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik wacht even met totaal internet tot mijn abbo is afgelopen omdat Vodafone nu een abbo heeft van 13,50 euro incl 200 belminuten.
Dan over deze post:
3 g heb ik uitstaan dus dat kan het niet zijn. Zelf vind ik het ook raar dat ik internet Mb's gebruik!!
Zou het misschien een fout van Telfort zijn en dat ik helemaal geen verbruik heb gehad?
Ik heb Telfort een mailtje gestuurd en om uitleg gevraagd.
  #6  
Oud 15-02-10, 15:27
rickklh rickklh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball Bekijk bericht
Ik wacht even met totaal internet tot mijn abbo is afgelopen omdat Vodafone nu een abbo heeft van 13,50 euro incl 200 belminuten.
Dan over deze post:
3 g heb ik uitstaan dus dat kan het niet zijn. Zelf vind ik het ook raar dat ik internet Mb's gebruik!!
Zou het misschien een fout van Telfort zijn en dat ik helemaal geen verbruik heb gehad?
Ik heb Telfort een mailtje gestuurd en om uitleg gevraagd.
Ik las ook net nog een goeie in een ander topic! Haal simpelweg je apn gegevens weg uit je instellingen.. Tenminste ik neem aan dat je die ook bij telfort moet invullen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi, geen internet Brum Wi-Fi 0 13-02-11 22:37
Internet uitschakelen op Wi-Fi na litmanen10 Wi-Fi 6 21-11-10 01:32
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
Internet altijd Wi-Fi? Niessie iPhone Apps 16 24-08-10 01:02
Wi-Fi vs Internet Marc37 Archief 6 01-08-08 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.