//

Pakt mobiel internet inplaats van Wifi

Pakt mobiel internet inplaats van Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee Allemaal, Ik sinds zondag een iPhone 3Gs. Hij is legaal simlockvrij (dus niet zelf gedaan zeg maar). En heb er een simkaar van Hi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-10, 12:05
*Tineke's schermafbeelding
*Tineke *Tineke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Hee Allemaal,

Ik sinds zondag een iPhone 3Gs. Hij is legaal simlockvrij (dus niet zelf gedaan zeg maar). En heb er een simkaar van Hi in zitten.

Als ik nu op Safari zit (surfen, mail kijken whatever). En ik vraag een beetje later mijn saldo op bij Hi dan geeft hij aan dat ik op internet heb gezeten terwijl ik Wi-Fi in huis heb.

En ik ben eigenlijk niet van plan dubbel te gaan betalen. En voor Wi-Fi en voor mobiel.
Hoe kan 't dat dit gebeurt en kunnen we er wat aan doen....

Groetjes Tineke

Ohja, heb niet buitenshuis staan internetten en hij geeft ook gewoon aan dat er verbinding is met Wi-Fi. Rara?

Laatst gewijzigd door Bomans; 18-02-10 om 12:08. Reden: edit-knop gebruiken aub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 18-02-10, 12:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ben je wel verbonden met je Wi-Finetwerk thuis?

Staat het Wi-Fi logo in je balkje bovenaan? (naast je operator)
  #3  
Oud 18-02-10, 12:16
*Tineke's schermafbeelding
*Tineke *Tineke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Jaa, hij geeft aan verbinding gemaakt te hebben en ook het logo wordt weergegeven naast mijn operator!
  #4  
Oud 19-02-10, 18:15
goodmen goodmen is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: almere
Berichten: 37
Standaard

er was geloof ik hier al een antwoord op, je kan in de APN instellingen b.v. een ander gebruikers naam en password invullen b.v. 123456789 dat bij alletwee, hij kan dan niet op safari zonder eerst een melding te doen, kijk wel eerst of je onder netwerk wel bent ingelogd ( als je tenminste een wpa op je thuis netwerk hebt zitten.
  #5  
Oud 21-02-10, 18:22
*Tineke's schermafbeelding
*Tineke *Tineke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Thnx voor de antwoorden!

Volgens mij is het opgelost want ik denk dat ik misschien enkele seconden geen Wi-Fi verbinding heb gehad. Want ik heb nu al langere tijd op internet gezeten en hij geeft nog steeds hetzelfde bedrag van internet verbruik aan. Het stijgt dus niet ondanks meer internet gebruik. Dus volgens mij moet 't goed zijn!!

In ieder geval bedankt allemaal!
  #6  
Oud 21-02-10, 18:53
toon007 toon007 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 39
Standaard

ik heb ook zo'n soort probleem maar bij mij gaat ie op alle twee ofzo. Ik heb via cydia het programma data blocker gedownload maar ook dat werkt blijkbaar niet. Ook staan er nep dingen bij het APN adres dus ik zou denken dat ie op Wi-Fi moet gaan. Als ik dan op mijn iphone kijk naar gebruik staat er dat ik KB's heb gebuikt maar 3G staat ook uit. Ik sta voor een raadsel weet iemand een oplossing?

Sorry als ik deze vraag niet hier had moge stellen.
  #7  
Oud 21-02-10, 19:04
goodmen goodmen is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: almere
Berichten: 37
Standaard

als je 3G aanstaat en je hebt Wi-Fi ook aanstaan dan komt alleen links bovenaan te staan je provider en Wi-Fi, maar 3g is niet te zien, je zou in mobile data netwerk " stel opnieuw in " even kunnen proberen, je moet dan wel weer in je apn b.v. 123456789 ingeven ( heb ik gedaan mar kan ook iets anders zijn )

goodmen
  #8  
Oud 21-02-10, 19:07
toon007 toon007 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 39
Standaard

dat heb ik gedaan maar ook dat werkt niet?
Heeft u nog een andere oplossing misschien?

Bedankt!
  #9  
Oud 21-02-10, 19:10
goodmen goodmen is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: almere
Berichten: 37
Standaard

welke jailbreak gebruik je ??
  #10  
Oud 21-02-10, 19:12
toon007 toon007 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 39
Standaard

3.1.2 van blackra1n geloof ik.
  #11  
Oud 21-02-10, 19:24
goodmen goodmen is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: almere
Berichten: 37
Standaard

toon007

naast cydia moet dan een soort zwarte duppel staan, dan is dat blackra1n, ik gebruik redsnow_94, ik kan me vergissen maar ik geloof dat hierover al eens een topic over is geweest, bij bepaalde versie doet ook de bluetooht het niet meer, maar nomaals ik kan me vergissen, tja ik heb bij redsnow nog geen problemen gehad, ik had wel eerst blackra1n erop staan maar door een stommiteit van mij geupgrade naar 3.1.3. tja en dan klopt de baseband niet meer, maargoed ik heb een simlockvrij toestel en kan dus gewoon updaten en weer downgrade doen naar 3.1.2 wat ik dus met redsnow-94 heb gedaan , het rare was dat het vele malen sneler ging als met blackra1n, en je hoeft ook geen cydia te instaleren dat doet hij zelf, nu weet ik niet of dat ermee te maken heeft maar met blackra1n had ik meer problemen met connectie van Wi-Fi en edge dan bij redsnow.
ik weet niet of je met dit antwoord bent geholpen , maarja nix is helemaal nix

goodmen
  #12  
Oud 21-02-10, 19:41
toon007 toon007 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 39
Standaard

Oke super bedankt dat ga ik proberen. Maar ik wilde ook nog zeggen dat ik het idee heb dat het meeste internet wordt verbruikt als de iphone geblokeerd is. Maar ik zal sowieso is proberen mijn iphone opnieuw te jailbreaken met redsnow.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer Fimu iPad algemeen 3 14-08-14 16:17
Mobiel internet via Simpel van KPN smart_golfie KPN 55 06-09-11 22:34
Geen internet via mobiel data, wel via Wi-Fi ! mastercihan Wi-Fi 1 25-09-10 14:40
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
Onderscheid Wi-Fi / mobiel internet Giet Archief 4 06-05-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.