//

zelf WIFI module monteren

zelf WIFI module monteren discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas heeft de wifi module van mijn iphone 3g (3.1.2) het begeven. Hij vindt maar met moeite netwerken, en als hij er al eentje vindt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-10, 16:16
sebascas sebascas is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard zelf Wi-Fi module monteren

Helaas heeft de Wi-Fi module van mijn iphone 3g (3.1.2) het begeven. Hij vindt maar met moeite netwerken, en als hij er al eentje vindt zegt ie 'kan niet verbinden' (ofzo). Zowel bij mij thuis als op het werk, dus aan de routers ligt het niet. Full restore gedaan, custom firmware, de hele rimram, maar nee hoor. Software is het denk ik niet dus.

Ik begin te vermoeden dat de Wi-Fi module kapot is. Nu heb ik twee vragen:

Welke is het precies? Deze: Apple iPhone 3G Antenne Signaalkabel / Flexkabel?

En is dit ding te vervangen zonder aan het moederbord te solderen etc? Oftewel kan ik 't zelf repareren? (heb de iphone al een keer open gehad om lcd scherm te vervangen dus ben enigszins bekend daarbinnen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-10, 16:44
sebascas sebascas is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Inmiddels een beetje verder gezocht en de volgende manual gevonden: Installing iPhone 3G GPS Antenna - iFixit

Maar het is me niet duidelijk of dit wel het onderdeel is dat voor de Wi-Fi zorgt... daarnaast ziet het er ook anders uit dan het onderdeel dat ik hierboven heb gepost. Vreemd...
Reageren

Labels
antenne, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Subscriber Artificial Module (sam) help gezocht joshua94 Jailbreak apps en thema's 0 04-03-11 00:57
nieuw toutchscreen monteren 2g rgvcurd iPhone algemeen 11 09-04-10 22:08
Tril functie monteren sentmen iPhone algemeen 6 05-03-10 16:28
Monteren Cover iPhone 3g pascalbouwman iPhone accessoires en onderdelen 5 06-05-09 15:53
GPS Module voor iPhone vriesfde Archief 18 30-04-08 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.