Push werkt niet, wel bij GPRS discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb snel even de soortgelijke discussies gelezen, maar nergens zie ik mijn probleem voorkomen zodoende alsnog topic aangemaakt. Situatie; het gaat hier om 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push werkt niet, wel bij GPRS
Ik heb snel even de soortgelijke discussies gelezen, maar nergens zie ik mijn probleem voorkomen zodoende alsnog topic aangemaakt.
Situatie; het gaat hier om 2 x een iPhone 3GS, NL toestel met T-Mobile nummer + simkaart. De mijne is sinds dag 1 jailbroken, van vriendin recent pas. Situatie is ongewijzigd voor en na jailbreak... Van beide toestellen werkt push niet zodra we op de Wi-Fi zitten bij haar thuis, ook niet kunnen fixen na het installeren van Push Doctor via de officiele repo. Het gekke is dat push wel werkt zodra we GPRS activeren. Thuis bij mij over Wi-Fi geen enkel probleem whatsoever. Iemand een idee waar het aan kan liggen?? Modem bij haar thuis is een livebox van orange/wanadoo/online.nl; met een Wi-Fi kaart erin. Verder niks bijzonders ingesteld in de admin gebeuren, zelfs paar keer een reset gegeven. Situatie blijft hetzelfde |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PUSH notificaties bij diverse apps werkt niet | nouska1976 | iPhone Apps | 6 | 01-09-10 14:46 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
[FW 1.14] YouTube via GPRS werkt niet goed, via Wi-Fi wel? | MCNO | Archief | 2 | 04-03-08 01:25 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|