//

Push werkt niet, wel bij GPRS

Push werkt niet, wel bij GPRS discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb snel even de soortgelijke discussies gelezen, maar nergens zie ik mijn probleem voorkomen zodoende alsnog topic aangemaakt. Situatie; het gaat hier om 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-10, 10:35
ogerr3gs ogerr3gs is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard Push werkt niet, wel bij GPRS

Ik heb snel even de soortgelijke discussies gelezen, maar nergens zie ik mijn probleem voorkomen zodoende alsnog topic aangemaakt.

Situatie;

het gaat hier om 2 x een iPhone 3GS, NL toestel met T-Mobile nummer + simkaart. De mijne is sinds dag 1 jailbroken, van vriendin recent pas. Situatie is ongewijzigd voor en na jailbreak...

Van beide toestellen werkt push niet zodra we op de Wi-Fi zitten bij haar thuis, ook niet kunnen fixen na het installeren van Push Doctor via de officiele repo. Het gekke is dat push wel werkt zodra we GPRS activeren. Thuis bij mij over Wi-Fi geen enkel probleem whatsoever.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?? Modem bij haar thuis is een livebox van orange/wanadoo/online.nl; met een Wi-Fi kaart erin. Verder niks bijzonders ingesteld in de admin gebeuren, zelfs paar keer een reset gegeven. Situatie blijft hetzelfde
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-10, 20:02
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ogerr3gs Bekijk bericht
Ik heb snel even de soortgelijke discussies gelezen, maar nergens zie ik mijn probleem voorkomen zodoende alsnog topic aangemaakt.

Situatie;

het gaat hier om 2 x een iPhone 3GS, NL toestel met T-Mobile nummer + simkaart. De mijne is sinds dag 1 jailbroken, van vriendin recent pas. Situatie is ongewijzigd voor en na jailbreak...

Van beide toestellen werkt push niet zodra we op de Wi-Fi zitten bij haar thuis, ook niet kunnen fixen na het installeren van Push Doctor via de officiele repo. Het gekke is dat push wel werkt zodra we GPRS activeren. Thuis bij mij over Wi-Fi geen enkel probleem whatsoever.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?? Modem bij haar thuis is een livebox van orange/wanadoo/online.nl; met een Wi-Fi kaart erin. Verder niks bijzonders ingesteld in de admin gebeuren, zelfs paar keer een reset gegeven. Situatie blijft hetzelfde
Werkt alleen push niet over Wi-Fi ? En mailen en surfen wel ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PUSH notificaties bij diverse apps werkt niet nouska1976 iPhone Apps 6 01-09-10 14:46
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G haarlem023 Archief 1 11-11-09 17:41
[FW 1.14] YouTube via GPRS werkt niet goed, via Wi-Fi wel? MCNO Archief 2 04-03-08 01:25
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.