//

Enkel wifi & 3G ontvangst. Geen GPRS of anderen meer

Enkel wifi & 3G ontvangst. Geen GPRS of anderen meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 3GS 16Gb provider : proximus firmware : 3.1.2 jailbreak : yes Ik heb de laatste tijd plots enkel nog maar wifi of 3G connectie. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-10, 16:53
aneurysm aneurysm is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard Enkel Wi-Fi & 3G ontvangst. Geen GPRS of anderen meer

Iphone 3GS 16Gb
provider : proximus
firmware : 3.1.2
jailbreak : yes

Ik heb de laatste tijd plots enkel nog maar Wi-Fi of 3G connectie. Maar waar ik vroeger als ik geen 3G ontvangt had, het bolletje had staan (edge of gewoon data connectie) .. krijg ik dat nu niet meer ... en heb ik dus ook geen mobiele connectie meer als er geen 3G is.
heb de boss settings geinstalleerd ook, en daar staan Edge en data en dergelijke allemaal aan.
Iemand een idee ? Is best vervelend wanneer ik op de baan ben en iets moet nakijken, maar op dat moment geen 3g heb ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen GPRS ontvangst na reset SergioEdelman iPhone algemeen 1 07-01-10 15:42
iPhone 3G: Geen ontvangst na jailbreak & unlock. dedafmonteur Unlock 5 25-09-09 14:28
Windows: iTunes synchroniseerd geen enkel type media meer? MaxBentum iTunes 3 04-09-09 21:16
Geen 3G / GPRS ontvangst meer! OOOH Odido (T-Mobile) 7 27-09-08 11:26
Sinds vorige week bijna geen GPRS ontvangst (T-Mobile) sparc Odido (T-Mobile) 4 29-08-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.