//

wifi problemen (echt raar)

wifi problemen (echt raar) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds anderhalf jaar mijn Iphone 3G Wifi ging altijd perfect, zowel op mijn werk (met 802.1x) als thuis (WPA2 denk ik) Sinds kort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-10, 15:32
lerak lerak is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Wi-Fi problemen (echt raar)

Ik heb sinds anderhalf jaar mijn Iphone 3G
Wi-Fi ging altijd perfect, zowel op mijn werk (met 802.1x) als thuis (WPA2 denk ik)

Sinds kort werkt dat gewoon niet meer.
Ik zie de verschillende SSID's wel nog, maar bij het connecteren (dus na het ingeven van mijn credentials, krijg ik de de foutmelding "Unable to join the network"

Ik heb al zo ongeveer alles geprobeerd wat mogelijk was : resetten van de netwerksettings, een full reset gedaan, mijn firmware geupdate (naar 3.1.3) maar niets werkt...

Voor alle duidelijkheid, ik heb pas na het ontstaan van dit probleem een software update gedaan.

Heeft iemand nog een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Linksys - Wi-Fi - zeer raar probleem. Thieutje Wi-Fi 26 04-12-10 13:45
Wi-Fi doet raar joranvdl Wi-Fi 0 23-06-10 20:41
Problemen met unlocken Iphone,, raar probleem!?! Diageo Unlock [archief] 15 10-12-07 18:06
iPhone doet echt raar valt stil enzz Roue Unlock [archief] 3 12-11-07 18:31
Help aub , heb echt raad nodig scherm doet raar nanoman iPhone algemeen 1 28-10-07 22:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.