//

Iphone 3g geen gsm, 3g & wifi

Iphone 3g geen gsm, 3g & wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb pas mijn iphone 3g naar IOS 4 geupdate met sn0wbreeze, daarna heb ik waarschijnlijk iets gedaan wat ik beter niet had kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-10, 12:34
Ray1618 Ray1618 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard Iphone 3g geen gsm, 3g & Wi-Fi

Hallo Ik heb pas mijn iphone 3g naar IOS 4 geupdate met sn0wbreeze, daarna heb ik waarschijnlijk iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen met fuzzyband downgraden, na op downgrade gedrukt te hebben bleef mijn iphone na een tijdje hangen. Ik heb 'm maar even laten liggen in de hoop dat het gewoon lang duurde. maar toen ik terug kwam was de iphone geboot en heb ik geen draadloze connecties meer

waar normaal mijn gps ontvangst staat, staat nu searching en dan kijg ik de melding:
restore needed
iphone cannot make or receive calls
restore from itunes
Apple - Support

De iphone reboot dan automatisch als die geconnect is via usb.

en mijn Wi-Fi button is grijs in settings zodat ik ook geen Wi-Fi connectie heb.

Ik heb al meerdere keren (vanuit de recovermod) gerestored maar ik kan nog steeds geen verbinding met een van de draadloze opties maken.

Ik heb al zitten kijken met voor Wi-Fi fixer: Wi-Fi Fixer [iPhone Dev Team]
maar daar staat dit:The tool fixes the grey Wi-Fi problem - when your phone can make and receive calls but Wi-Fi (and/or bluetooth) is grey.
Maar de oplossing ziet er best technisch uit en met bovenstaande zin vraag ik me af of dit wel gaat werken.

Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-10, 13:04
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Lijkt er op dat je baseband verrot is. Restoren naar iOS4 helpt niet?
  #3  
Oud 26-06-10, 13:24
Ray1618 Ray1618 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Nee, ik gebruik de ios4 ispw die sn0wbreeze heeft aangemaak.
  #4  
Oud 27-06-10, 01:39
Ray1618 Ray1618 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Hallo, ik heb inmiddels de met de oude 3.1.3 firmware gerecoverd en nu kan ik mooi weer verbinding maken. Dus dit probleem is zo opgelost gelukkig
  #5  
Oud 27-06-10, 14:48
markieh markieh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Question geen service (wel Wi-Fi) tmobile na upgrade naar ios 4.0

Heb gisteren mijn gejailbreakte 3g (3.1.2) geupgrade naar versie 4.0 (8A293) via itunes 9.2 automatische upgrade. Ben er echter niet gelukkiger van geworden.

na de upgrade die overigens goed verliep kwam mijn Iphone terug in fabrieksinstellingen. Wat ik vreemd vond was dat cydia nog werkte en bij de originele apps van de iphone terecht was gekomen.

Na reservekopie en synchronisatie ook mijn tel nrs, contacten en smsberichten terug. Na de netwerkinstellingen te hebben aagepast ook mijn Wi-Fi verbinding weer terug, echter met geen mogelijkheid krijg ik meer verbinding met het provider netwerk. Hier op het foum gelezen DPA instellingen downloaden (TMobileNL) ook dit werkte niet.

Harde reset werkte niet, Aangemeld als nieuwe Iphone via Itunes, ook dit werkte helaas niet.

Wat ik ook met geen mogelijkheid voor elkaar heb kunnen krijgen is om via SHIFT, Herstellen (windows) via Itunes eerdere firmware te kunnen laden. Iphone staat wel in herstelmodus maar (Shift-Herstellen) heeft niet als resultaat dat ik deze firmware vanuit de verkenner kan aankiezen. Itunes komt met zoeken naar beschikbare upgrades. Heeft er iemand nog een manier waarop ik of mijn provider weer beschikbaar krijg, of terug kan naar mijn eerder gejailbreakte 3.1.2. versie, waar ik overigens zeer tevreden over was?
  #6  
Oud 28-06-10, 11:37
Ray1618 Ray1618 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Hmm ik zou dan proberen itunes opnieuw te proberen want via shift / herstellen moet wel werken.
Waar ik bij sommige programma's / toetsen combo's ook last van heb is logitech keyboard / muis drivers, als dat progje aan staat dan werken sommige niet. Zet je het uit heb je nergens meer last van. Maarja das misschien een klein gokje ;p
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tijdens & na lock screen geen Wi-Fi NoWayOut Wi-Fi 1 20-01-11 17:57
iPhone: Franse iphone unlock & jb maar nog geen Wi-Fi Jalla Jailbreak 3 13-08-10 17:23
Iphone 3G geen GSM ontvangst fezzz iPhone algemeen 2 16-06-10 10:12
Enkel Wi-Fi & 3G ontvangst. Geen GPRS of anderen meer aneurysm Wi-Fi 0 07-05-10 16:53
overschakelen Wi-Fi naar gsm / 3g netwerk gezelligkletsen Odido (T-Mobile) 3 08-08-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.