//

Geen internet

Geen internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem(pje) Sinds vorige week ineens, zonder reden geen "wifi-ontvangst" meer! Ttz; het bereik staat op volledig, maar als ik mail of safari wil openen komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-10, 12:15
Karintje Karintje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Question Geen internet

Probleem(pje)

Sinds vorige week ineens, zonder reden geen "Wi-Fi-ontvangst" meer! Ttz; het bereik staat op volledig, maar als ik mail of safari wil openen komt erop dat ik géén internet ontvangst heb

Al van alles geprobeerd ---> aan/uit, opnieuw opstarten, volledig herstel en terug naar fabrieksinstelllingen...... Niets helpt!!!

Ook al iphone (mac-adres) uit de router gehaald en opnieuw geïnstalleerd, ook niets!

Wie weet de oplossing???

Groetjes, Karintje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 13:00
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Heb je de allerlaatste firmware wel op je router? Wil soms helpen. Apple heeft hierover ook wat helptopics trouwens.
  #3  
Oud 28-06-10, 13:07
Karintje Karintje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Thx voor de snelle reactie!

Het rare is dat het enkel mijn Iphone is. Die van mijn echtgenoot werkt nog zonder probleem en is toch dezelfde router?!!
  #4  
Oud 03-07-10, 11:38
zwerfkat zwerfkat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hier hetzelfde probleem! Mijn vrouw en ik gebruiken onze iPhone 3G reeds twee jaar en nooit een probleem met de Wi-Fi. Nu pas een 3Gs gekocht en MAC-adres in de filter van de router bij ingegeven.
Geraakt ingelogd op de router, maar het ip-adres dat tevoorschijn komt klopt niet!!
DNS en netwerkmasker zijn ok en het vak router blijft blanco!!!
  #5  
Oud 05-07-10, 10:25
Karintje Karintje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Idd Zwerfkat, hier precies hetzelfde.... Maar nu blijkt dat het hele draadloze netwerk hier in huis "plat" ligt??
We zoeken verder naar een oplossing
  #6  
Oud 26-07-10, 14:07
barrel barrel is offline
• iOS 3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Ook ik heb sinds ruim een maand (zie 17 juni) geen verbind met de Router. hwet vreemde is dat er soms wel een verbinding is, maar vaak wordt deze weer na b.v een uurtje weer verbroke. Het probleem wordt nog vreemder, mijn laptop vindt ook geen verbinding en laatst was er iemand met ee nIphone en die kreeg maar zo wel weer verbindign.
Is het de router, mijn Iphone ik weet het niet meer, ik heb in ieder geval bwesloten naar de winkel te gaan met mijn Iphone.
  #7  
Oud 28-07-10, 16:38
J4cks0n J4cks0n is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 13
Standaard

Mijn 3G vind wel de router, accepteerd het wachtwoord, maar 'kan geen verbinding maken'.... Ik wordt er helemaal gek van. En NERGENS is het antwoord te vinden...(believe me, ik ben redelijk sterk in Google, maar géén passend antwoord te vinden)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 22:18
Muziek: Geen geluid/geen internet sander1986 Muziek, foto & video 1 03-06-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.