//

Wifi openbaar lukt niet

Wifi openbaar lukt niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey misschien een stomme vraag maar t lukt mij niet om verbinding te maken met een openbare wifi. bijvoorbeeld als ik in de McD zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 22:45
nillens nillens is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 26
Standaard Wi-Fi openbaar lukt niet

Hey
misschien een stomme vraag maar t lukt mij niet om verbinding te maken met een openbare Wi-Fi. bijvoorbeeld als ik in de McD zit dan geeft hij de free hotspot wel aan maar ik kan er niet mee verbinden want dan geeft hij mij onderstaand scherm (het scherm waar dhcp op staat).. als ik elders Wi-Fi kies dan krijg ik het scherm waar de beveiligde verbinding op staat en als ik daar op klik dan krijg ik weer dat zelfde scherm. Wie weet wat ik moet doen of kent een progje dat makkelijker een verbinding tot stand brengt (liefst free)

thx
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0030.PNG‎ (34,9 KB, 17x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0029.PNG‎ (50,0 KB, 13x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 00:30
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Dit zal niet voor alle hotspots gelden, maar die bij McDonald's gebruik ik wel eens en daar moet je eerst een keer Safari starten en akkoord gaan met de voorwaarden (op een knop "klikken") voordat je er gebruik van kunt maken. De DNS van McDonald's hotspots blijft al het verkeer naar deze voorwaarden-pagina routen totdat je okee klikt. Daarna kan je gewoon alles gebruiken. Ik heb zelfs via zo'n hotspot een programma in de App Store geupdate dat te groot was om via 3G te doen.
__________________

  #3  
Oud 31-07-10, 08:10
nillens nillens is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 26
Standaard

mmm... dat doet m dus bij mij niet... hij zegt enkel " u hebt geen abbonement op een mobiele dataservice" (wat ik voorlopig ook nog niet heb omdat ik Wi-Fi thuis gebruik), maar hij geeft mij geen keuze om dan bijvoorbeeld voor een gratis hotspot (of onbeveiligd netwerk) te kiezen terwijl dat er wel is. instelling misschien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen op Cisco Wi-Fi lukt niet snoopnotthedog iPad algemeen 1 22-08-10 23:23
3G verbinden met Wi-Fi lukt niet. bostiaan Wi-Fi 10 03-08-10 10:08
ROC MN Wi-Fi lukt niet op iPhone, help? Burak Wi-Fi 0 15-12-08 14:30
Edge, Wi-Fi enz uitzetten lukt niet chonazz Wi-Fi 9 27-02-08 12:29
HELP: geen Wi-Fi, unlocken lukt niet Paz Unlock [archief] 11 08-11-07 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.