iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Geen verbinding met Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/67858-geen-verbinding-wifi.html)

TeasR 10-08-10 17:01

Geen verbinding met Wi-Fi
 
Hallo,

Ik krijg geen verbinding met mijn draadloos netwerk thuis. Op alle andere netwerken is het geen probleem, enkel bij me thuis lukt het niet.
Mijn router (van het merk Dlink) is beveiligd met WPA2, en telkens als ik het wachtwoord ingeef zegt mijn Iphone 'geen verbinding mogelijk met netwerk 'dlink''...
Ik staar me blind op al die technische termen die ik niet ken...
Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

cibb 10-08-10 20:30

Hallo,

Ik heb een iPhone 3G 8GB en krijg geen verbinding met Wi-Fi. Wi-Fi staat aan en vraag om verbinding staat ook aan, wanneer ik handmatig mijn eigen router invoer met bijbehorende wachtwoord geeft hij een melding 'SpeedTouch.... word niet herkend'. Buiten dat komt er niet eens een lijst tevoorschijn met de beschikbare onbeveiligde netwerken in de buurt. Ik heb alles geprobeerd van fabrieksinstellingen tot aan update 4.0.1. Ik ben ten einde raad. Kan iemand mij AUB helpen?????????!!!

Don Jeffrenzo 12-08-10 03:18

Hallo, ik heb precies het zelfde probleem, bij mij zegt die ook (volgens mij na upgrade naar 4.0.1) kan geen verbinding maken met Sitecom6B2900
weet iemand een oplossing?
ik heb al geprobeerd om de netwerk instellingen te resetten en om m'n router te resetten en te upgraden.

paaike 31-08-10 22:13

Ik heb hetzelfde probleem. sinds ik 4.0 heb gedownload op mijn 3G Iphone, kan ik geen gebruik meer maken van Wi-Fi. Het ligt NIET aan mijn router thuis, want het lukt me nergens. wie kan me helpen?

frankey 08-09-10 23:22

Nog steeds geen Wi-Fi-verbinding iphone 3G ios 4.1
 
Blijkbaar hadden meer mensen die een iphone 3G bezitten problemen met verbinding maken met een Wi-Fi netwerk (ios 4).
IK heb gewacht me actie ondernemen tot ios 4.1 was uitgekomen, want daar zouden een hoop problemen van de 3G verholpen worden.
Maar blijkbaar is dit probleem nog steeds niet op gelost.
Verbinding met wat voor Wi-Fi-netwerk dan ook is bij mijn iPhone 3G niet meer mogelijk vanaf juni (tijdje na ik ios 4 had geinstalleerd).

Iemand nog steeds hetzelfde probleem bij ios 4.1? Iemand een idee hoe het opgelost kan worden?

Schaapherder 09-09-10 21:05

Ook na 4.1 blijft het probleem! Hopeloos. Ligt dat echt alleen aan 3G phones?

Schaapherder 09-09-10 22:18

Het lijkt nu opgelost
 
Na een hele avond klo... is het me toch gelukt (maar hoe lang?). Ik heb ook een WDS en heb bij beide apparaten de beveiliging helemaal uitgezet. Na verloop van tijd had ik zonder wachtwoord eindelijk weer wi-fi. Vervolgens heb ik bij de netwerk specificaties de mogelijkheid "vernieuw lease" aangeklikt. Deze optie was met de beveiliging aan niet aanwezig; dat weet ik 100% zeker want ik heb er vaak naar gezocht na advies op dit forum. Daarna weer de beveiliging op de router en de WDS ingesteld, (lang) wachten en inloggen :)

jesa 11-09-10 11:42

Heb hetzelfde probleem - krijg geen verbinding met Wi-Fi thuis ...
Hij blijft om het wachtwoord vragen, terwijl ik dat steeds ingeef.
Op mijn modem menu staat ie wel, maar blijft 'not connected' aangeven...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.