//

Wifi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed

Wifi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week ongeveer heb ik last van ontzettend traag internet (3GS). Het gaat hier vooral om Wifi: - Mail ophalen duurt veel te lang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 00:59
mvdsanden mvdsanden is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Unhappy Wi-Fi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed

Sinds een week ongeveer heb ik last van ontzettend traag internet (3GS). Het gaat hier vooral om Wi-Fi:

- Mail ophalen duurt veel te lang en krijgt af en toe errors
- Het laden van een pagina in Safari gaat de ene keer normaal, de andere keer veel te traag
- Browsen door de app store, ins*******us en cydia gaat traag, vaak met laad-errors.

Ik heb hier sinds +- een week last van. Wanneer ik switch naar 3G gaat m'n internet sneller dan Wi-Fi, terwijl ik vol bereik heb, terwijl de applicatie Speedtest prima gaat (1MB down, 200kb up), de andere computers in m'n netwerk geen probleem hebben en ik hetzelfde probleem met andere Wi-Fi netwerken heb.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik heb al een aantal keer geboot en de netwerkinstellingen gereset. Ik draai iOS4 op m'n 3GS sinds ongeveer 1,5 maand.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 14:11
mvdsanden mvdsanden is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

niemand een idee?
  #3  
Oud 17-11-10, 21:58
cbkroes cbkroes is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Bij mij ongeveer hetzelfde probleem. Met name het versturen van mail via Wi-Fi is erg traag, via 3G gaat het veel sneller. Probleem doet zich sinds een week voor, daarvoor nooit een probleem mee gehad en ook is er niets aan Wi-Fi of iPhone gewijzigd sinds dien. Soms verstuurd iPhone de mail heel traag, soms wordt de mail helemaal niet verstuurd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of heb jij inmiddels al een oplossing gevonden, mvandesanden?
Reageren

Labels
beperkt, internet, sloom, traag, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store werkt wel maar safari niet Upodtouch iPhone Apps 2 17-10-09 23:07
Wel Wi-Fi, geen safari KarinR Wi-Fi 0 10-01-09 19:24
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 03:08
Wel Wi-Fi, geen internet (safari can't find) nosso1505 Archief 0 10-05-08 11:32
[FW 1.14] YouTube via GPRS werkt niet goed, via Wi-Fi wel? MCNO Archief 2 04-03-08 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.