//

Problemen WIFI sinds IOS 4.1

Problemen WIFI sinds IOS 4.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds, ik denk de update naar ios 4.1, heb ik problemen met het verbinding maken met WIFI, thuis. Mijn iphone (4) kan de netwerken wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 21:36
mouchoir mouchoir is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Question Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1

Sinds, ik denk de update naar ios 4.1, heb ik problemen met het verbinding maken met Wi-Fi, thuis. Mijn iphone (4) kan de netwerken wel vinden, maar zodra ik die aan klik (normaal gaat dit automatisch), geeft hij aan: Kan geen verbinding maken met Wi-Fi netwerk.

Na het herstarten van de Router vinden ze elkaar wel weer, maar het is natuurlijk niet wenselijk dat ik dagelijks de router moet herstarten!

Hebben anderen hier problemen mee/ oplossingen voor?

Heb sowieso het idee dat mijn Iphone een stuk instabieler is geworden sinds de update. Wegvallen van verbindingen, crashes in Apps. Ik lees hier weinig over.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 01:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Vergeet je netwerk nie te beveiligen he .
  #3  
Oud 16-09-10, 09:08
mouchoir mouchoir is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Uiteraard zit er een sleutel op, zou niet zo heel veel uitmaken denk ik...
  #4  
Oud 16-09-10, 23:30
Mk#27 Mk#27 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Hier hetzelfde probleem, heb geen idee hoe je het moet oplossen. Wel vervelend.
  #5  
Oud 16-09-10, 23:36
mouchoir mouchoir is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik heb vandaag mijn iPhone hersteld in iTunes, en vooralsnog geen problemen. Maar meestal kan ik geen verbinding maken als ik een paar uur niet thuis ben geweest. Zal morgen even posten of het probleem wegblijft..
  #6  
Oud 17-09-10, 22:49
hobbsy hobbsy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb eeb soort gelijk probleem. Wi-Fi herkent geen AP's als ik er zowat naast sta. Als ikWi-Fitrak start laat zoeken direct resultaat. Vervolgens klik ik op verbinden bij een open netwerk -> geen probleem maar bij een WPA beveiliging lukt het me niet om te connecten.
Heb echt het idee dat na de update naar 4.1 dit probleem ontstaan is... Heel erg vervelend. Herkenbaar?
Maar nu nog een oplossing vinden -> opnieuw ingesteld als nieuwe iphone in iTunes en alles weer terug kunnen zetten, maakt geen verschil.
Dacht aan een hardware probleem maar zie nu dat ik niet de enige. Is het een idee om terug te gaan naar 4.01 of lager? Ik heb geen JB of andere dingen op de telefoon... Help, piep..
  #7  
Oud 18-09-10, 17:27
vandebeyer vandebeyer is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

hallo mensen,

ik zit ook met een probleempje met mijn Wi-Fi thuis.
elke keer als ik Wi-Fi aanzet of thuis komvindt hij mijn thuis netwerk wel direct. Ik heb ook direct internet via Wi-Fi, maar na iets van 5 minuten doet het internet het vervolgens niet meer. Ik moet dan eerst mijn Wi-Fi weer uitzetten op mn iphone,
vervolgens internet ik weer gewoon via mijn Hi eindeloos online. Zet ik daarna Wi-Fi weer aan, doet hij het weer 5 minuten. En zo gaat dat maar door :S.. nie echt relaxt als ie telkens blijft hangen met laden.
Heb wel het idee daat het alleen op mijn thuis Wi-Fi is. Op school heb ik hier geen last van tot nu toe.

iemand ideeen of suggesties???

groeten mark

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-09-10 om 21:25.
  #8  
Oud 30-09-10, 17:00
pd3ed pd3ed is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Mijn router thuis is WPA beveiligd.
De router van de buren is WEP beveiligd.
Als ik mijn iphone thuis connect, heb ik problemen.
Na een paar seconden verbonden, verbreekt de verbinding voor een aantal seconden.
Dit proces herhaalt zich constant.
Verbind ik de iphone met de router van de buren, (wep) heb ik geen problemen meer.
Met OS 3.1.3 had ik daar geen last van.
  #9  
Oud 01-10-10, 18:28
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb ook geen internet meer met Wi-Fi op het werk, thuis Wi-Fi wel , maar er staat wel het symbool van Wi-Fi als ik vil bereik heb op het internet.
Dit probleem heb ik pas sinds een paar dagen.
Wie kan me helpen??
  #10  
Oud 27-10-10, 21:52
FroosBrasschaat FroosBrasschaat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Had ik ook thuis met mn 3G en 3GS. Was van WEP naar WPA overgegaan, probleem lijkt in DHCP te zitten. Oplossing is je iphone een vast ip adress te geven wat wel in de DHCP-range ligt, dan gebruikt je iphone in je thuis netwerk altijd dat adress. Als je weer op de Wi-Fi op bv je werk zit met WEP gebruikt ie weer een (op je werk WEP) DHCP adres, en weer terug thuis pakt ie het vaste ip adress weer en verbinding blijft goed.
  #11  
Oud 05-11-10, 11:45
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Ik heb het probleem ook en wil jou oplossing wel proberen FroosBrasschaat, maar ben een beetje een leek in dit soort dingen met routers etc.
Zou je het misschien in grote lijnen kunnen uitleggen wat ik moet doen? Iets in de router of iets op de iPhone?
Reageren

Labels
ios4.0.1, iphone 4, problemen, update 4.1, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sinds iOS 4.3 dododedodonl iPhone algemeen 1 24-03-11 20:58
haperende performance sinds Ios 4.3 Multimaniak iPhone algemeen 0 14-03-11 11:29
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 Tiestofan Wi-Fi 2 18-12-10 19:15
Sinds 2 weken batterij problemen bevertje iPhone algemeen 1 28-08-10 01:17
sinds vanmiddag internet problemen nick26 iPhone algemeen 2 09-02-10 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.