//

Geen wi-fi

Geen wi-fi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op forum rondgekeken, maar nog steeds geen oplossing: Ik heb plotseling geen wi-fi op mijn iPhone4. Als ik probeer verbinding te maken, kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-10, 12:46
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Question Geen wi-fi

Ik heb op forum rondgekeken, maar nog steeds geen oplossing:

Ik heb plotseling geen wi-fi op mijn iPhone4. Als ik probeer verbinding te maken, kan ik wel mijn thuisnetwerk zien, maar als ik die kies, gebeurt er niks.

Als ik naar Appstore ga, dan krijg ik een lijstje met beschikbare wi-fi zien. Ik kies die van mij, iPhone vraagt om paswoord, die type ik in en krijg ik dan foutmelding dat geen verbinding mogelijk is. En dat kan zo doorgaan totdat ik op annuleren klik.

Ik zou zeggen dat het aan mij router ligt (die ik al 20 keer heb herstart), maar een pc, twee laptops (waarvan een Macbook) en HTC Desire hebben gewoon wi-fi! Met dezelfde router, dezelfde paswoord.... Dus lijkt mij toch echt iPhone probleem.

Iemand een idee? Ik heb iPhone4 3 weken en eerste 2 weken had ik zonder problemen wi-fi. Het probleem is gewoon plotseling ontstaan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-10, 15:17
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Heb je al in algemene settings je netwerk al hersteld?
even opnieuw je wachtwoord invullen en hij zou weer moeten doen
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #3  
Oud 30-12-10, 09:45
Air330's schermafbeelding
Air330 Air330 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Naarden
Berichten: 20
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem sinds enige dagen. Heb een Airport extreme als router en sinds kort krijg ik geen verbinding meer op de iPhone 3Gs van mijn vriendin en mijn iPhone 3Gs. De laptop en iPad hebben wel verbinding via Wi-Fi. Heb de herstel instellingen gedaan, router tig keer gereset maar het euvel blijft. Heb op andere Wi-Fi netwerken wel verbinding.
Ik begrijp het niet meer... iemand een slimme tip??

alvast een prachtige jaarwisseling en veel Mac plezier voor 2011
  #4  
Oud 30-12-10, 13:56
Mad Hankey Mad Hankey is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 95
Standaard

Ik heb ook een nieuwe iphone 4 en heb geen Wi-Fi verbinding.
Helemaal niet.
  #5  
Oud 25-02-11, 12:40
skywalker skywalker is offline
• iOS 17.0.3
• iPadOS 17.0.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal, hier hetzelfde probleem. Eerst dit probleem met een Airport Expres. Ben blijven resetten en zelfs opnieuw instellen totdat (na dagen) er opeens wel Wi-Fi op mijn iPhone 4 was. Airport Express vervangen door een Airport Extreme en nu helaas weer opnieuw zelfde probleem!

Laatst gewijzigd door XIII; 25-02-11 om 15:55. Reden: Opvallende kleur verwijderd
  #6  
Oud 25-02-11, 15:43
Licensed2chill Licensed2chill is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Zet je telefoon in vliegtuigmodus, en zet hem uit.
Hierna weer aan.
Heb een keer gelezen dat dit wat dingen kan resetten.

suc6!
  #7  
Oud 25-02-11, 16:28
Air330's schermafbeelding
Air330 Air330 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Naarden
Berichten: 20
Standaard

Hallo allemaal. Ik had dit probleem met Airport Extreme. Om gek van te worden. Ben op internet gaan zoeken en kwam er achter dat je een van de kanalen van de AE moet veranderen in 6. Weet nu niet precies welke want ik kan het nu niet checken. In instelling van AE 1 kanaal veranderen in 6. Bij mij werkte dt en heb geen problemen meer

Succes
Reageren

Labels
geen wi-fi, router



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 18:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 14:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 18:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.