//

verbruik mobiele data

verbruik mobiele data discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn mobiele data en 3G staan ingesteld, thuis zit ik op wifi maar toch gaat het verbruik omhoog, zowel verstuurd als ontvangen. Ik dacht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-10, 14:22
SuperDidi SuperDidi is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard verbruik mobiele data

Mijn mobiele data en 3G staan ingesteld, thuis zit ik op Wi-Fi maar toch gaat het verbruik omhoog, zowel verstuurd als ontvangen.
Ik dacht dat het verbruik alleen gerekend werd op mobiele data en niet op Wi-Fi.
Weet er iemand hoe dat komt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 02:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDidi Bekijk bericht
Mijn mobiele data en 3G staan ingesteld, thuis zit ik op Wi-Fi maar toch gaat het verbruik omhoog, zowel verstuurd als ontvangen.
Ik dacht dat het verbruik alleen gerekend werd op mobiele data en niet op Wi-Fi.
Weet er iemand hoe dat komt.
Dat klopt, hetgeen je via Wi-Fi verbruikt komt niet bij de gegevens van je mobiele data terecht.

Maar ik heb net zelf eens snel getest en toch heb ik op een bepaald moment een heel klein beetje data verbruikt ondanks ik via Wi-Fi surfen mijn bereik goed was en m'n Wi-Fi icoon mooi bleef staan enz...

Mss dit ook komt doordat er een app op de achtergrond draait, ik heb er zelf geen idee van hoe dat komt, tis nu niet het veel is ik kwijt ben zenne,het is verwaarloosbaar maar ik heb een data abo dus dat is geen probleem als het maar om heel kleine beetjes gaat.

Hetgeen ik doe is eerst naar verbruik gaan en dan onthoud ik hoeveel ik al vebruikt heb en ontvangen en dan meteen nadien laad ik eens een youtube filmpje enzo afspelen en eens via safari een paar pagina's opladen enz... en als ik dan terug naar mijn gebruik kijk ben ik niks kwijt (meestal toch niet).

Ik veronderstel jij dit op dezelfde manier hebt gedaan dan want zo kan je dat het beste nagaan.

Mss een domme vraag maar je ziet bovenaan je iphone toch dat Wi-Fi iphone staan met de signaalsterkte ervan enzo? Tis maar om te vragen he en al opgelet tijdens het surfen of youtube afspelen deze soms niet wegvalt dan?

Tzijn maar iedeeen die ik heb dat je altijd eens kan nagaan he .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data verbruik meten per app dafoolio iPhone Apps 11 01-02-12 00:29
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 25-11-10 00:06
Data verbruik controleren groochy Orange 16 23-08-10 13:04
Maandelijks data-verbruik djgns Overige providers Nederland 19 14-08-10 11:34
zonder instellingen toch data verbruik ? wvg Archief 1 25-02-10 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.