//

WIFI mysterie

WIFI mysterie discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPad werkt meestal niet met een Linksys DAP-1360 acces point, terwijl mijn iPod 1G daarentegen vlot functioneert. De iPad heeft met onze 2 gebruikte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-10, 10:38
Mik13 Mik13 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi mysterie

De iPad werkt meestal niet met een Linksys DAP-1360 acces point, terwijl mijn iPod 1G daarentegen vlot functioneert. De iPad heeft met onze 2 gebruikte routers verder ook geen problemen. De instellingen op iPad en iPod zijn gelijkaardig. Iemand nog een tip ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-10, 12:55
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Werkt hij helemaal niet of soms wel? Heb je iOS 4.2.1 op je iPad staan? Heb je de router al eens gereset, stroom eraf halen voor een paar minuten en er dan weer instoppen.
Zeg in die tijd op je iPad dat hij dat netwerk moet vergeten, daarna weer opnieuw verbinding proberen te maken met dat netwerk.
Je kan ook de netwerk instellingen herstellen op je iPad via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel netwerkinstellingen > Herstel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05
iPhone 3G: de-Unlock mysterie McPeer Unlock 4 19-01-10 13:46
Het grote app sync mysterie kirrid iPhone Apps 10 20-07-09 00:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.